Howard Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den brukervennlige uPnP-serveren Jamcast ble nylig klar i versjon 1.0. Les mer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette virker jo genitalt til å få spotify på for eks Squeezebox Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Bruker til spotify og avspilling av musikk ellers synest jeg Ps3mediaserver er bedre og greiere å ha med å gjøre.. Jeg kjører altså begge deler, Jamcast til all streaming av musikkbibliotek og spotify(anbefales egentlig ikke, mye lagg og ja det må styres fra pcen), ps3mediaserver til streaming av film. Endret 4. februar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 - MediaTwonky streamer film - Helium Music Manager og Spotify til musikk Funker helt greit. Egentlig fungerer "share folder" og ganske bra:) //a Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bare nevner 2 norske alternativer: Opera unite Subsonic Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 det at det må styres fra PC er jo ikke noe stort problem da man lett får satt opp en mobil eller annet som kan styre dette. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Loopback på XP? Hmm! Jeg har da brukt SoundForge og tatt opp lyder fra StereoMix jeg! Eller hva er det jeg ikke forstår? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Loopback på XP? Hmm! Jeg har da brukt SoundForge og tatt opp lyder fra StereoMix jeg! Eller hva er det jeg ikke forstår? Joda, det kan absolutt være at dette funker med visse lydkort/drivere, men MS har visstnok gjort fremsteg mot produsentene får å få slutt på den funksjonaliteten der. Uansett kan det jo også løses med en "loopback"-kabel Ellers takk for alle innspill og tips om uPnP-servere og relatert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg