Estella! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 må se ann lønna.men har allerede laget ett kort til han . tenkte jeg skulle kjøpe masse lovehearts og gjøre noe fansy. får jeg bra lønnblir det pc skjerm på han--hehe Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hei! Jeg skal til molde og besøke dama mi til helga. da er det valentines day! Men jeg er liiiitt short for idéer på hva jeg skal gjøre. Har dere noen gode tips? Vurderer å kjøre klassisk med middag og roser etc. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Middag og roser er jo kjempekjekt. Jeg ville i hvert fall blitt glad! Ellers avhenger jo sånt av hva slags type hun er, men jeg tror det der er en sikker vinner uansett jente Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Joaa, men vil gjøre noe spesielt:D Er en stund siden jeg har sett henne og vil gjøre noe som virkelig viser at hun betyr mye for meg:D Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva med å ta henne med ut på middag og overraske henne med en liten gave under middagen? Et søtt smykke eller noe? (Hvis hun er smykketypen). Øredobber, armbånd eller halskjede? Eller, om du har det, så kan du jo få rammet inn et bilde av dere som du kan gi henne? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jeg har flettet sammen to tråder med identisk innhold. det kan derfor forekomme noen uregelmessigheter i svarene i tråden. Lenke til kommentar
Simondgda Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Hva med å ta henne med ut på middag og overraske henne med en liten gave under middagen? Et søtt smykke eller noe? (Hvis hun er smykketypen). Øredobber, armbånd eller halskjede? Eller, om du har det, så kan du jo få rammet inn et bilde av dere som du kan gi henne? Det høres ut som en god idé! I stedet for et smykke kan du vurdere å gi en romantisk opplevelsesgave. Jeg har nå søkt litt på Google og fant frem til en side som heter TrueStory.no: Der kan du finne et innlegg om romantiske opplevelsesgaver til valentin. Kanskje det kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå