htchero Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 For et par dager siden så sluttet lyden på min htc hero å fungere. Alt høytaleren brukes til fungerer ikke. Dvs, ringelyd, alarmlyd, meldingslyd, musikk etc.. Har også prøvd å sette inn headsetet, men fungerer ikke å spille av musikk da heller. Noen som har hatt samme problemet?? (Går fortsatt fint å ringe) Takk for hjelp! (vet forresten ikke om jeg poster dette riktig sted..) Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 prøv å laste ned en audio manager eller lignende og skru på lyden igjen. Lenke til kommentar
htchero Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 prøv å laste ned en audio manager eller lignende og skru på lyden igjen. lastet ned audiomanager console, alle verdiene var på null, skrudde de opp igjen, men funker fortsatt ikke.. noen andre ideer? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forstår jeg deg rett, så hører du lyd når du snakker i telefonen (samtale) men ellers ikke? Vil iallefall prøve å restarte maskinen og se om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå