C0bra Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har to stk WD disker som jeg gjerne skulle ha dempet støyen fra.. Har et chiftec matrix midi tower..tenkte jeg kunn lage en "boks" til å ha rundt det stativet de er festet i(det som er beregnet som hd stativ) slik at det dempa støyen..også bare ha en vifte som kjøler de..Noen som har prøvd noe lignende før? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du spurte jo etter noe lignenende så her har du en artikkel fra dinside.no. Mulig det ikke er det du er ute etter men det funket jo. http://www.dinside.no/php/art.php?id=29931 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Ja, hadde tenkt på sånne..men har ikke penger nå så jeg vil helst gjøre noe som ikke koster noe..bruke ting som en har i et vanlig hus...Det er bare harddiskene det er snakk om.. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Vis man setter sånne rundt hardsikken blir den ikke fort varm? Og ødlagt? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Det er derfor jeg skal ha vifte... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du kan jo bruke teip og ett eller annet loddent du har for hånden og klistret fundt inne i kabinettet? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Du kan jo bruke teip og ett eller annet loddent du har for hånden og klistret fundt inne i kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå