Solid Snail Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 c4 som russer, alltid midt i action for å få ned mcoms fortest mulig Og jeg hater deg for det, håper de nerfer C4 mot Mcoms så fort som mulig. Å bruke C4 mot mcoms blir som å ødelegge bombsiten manuelt med våpen på CS Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 jeg håper de nerfer det også, altfor tåpelig at en singel sniper kan ødelegge en mcom på nullkommaniks, men bruker det selvsagt for alt det er verdt så lenge jeg kan, siden det som regel folk til å våkne slik at det ikke skjer mer, og resten av laget angriper hardere Egentlig burde de vel fjerne hele muligheten for snipere å ha 6 c4 packs, gjøre slik at teamwork blir mer nødvendig Lenke til kommentar
Havoc91 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Quote til Coffey For det første er det meget vanskelig å få ordentlig teamwork online, med mindre du møter folk som faktisk bruker mikrofon, hører på ordre og vet hva de skal gjøre på den klassen de spiller. Personlig har jeg og noen kamerater vært sammen i en egen squad og dette har fungert perfekt for oss. Har kommandert hverandre om hvor vi skal gå, og hvordan metoder vi skal bruke. Det samme med teamwork kan brukes f.eks når 2 sitter i en tanks, kan godt den 3. reparere tanksen, mens den 4. spotter og skyter med folk med C4 eller andre lumske farligheter for tanksen. Teamwork er hva folk gjør det til, og i BFBC2 fungerer teamwork som bare det! (imotsettning til et annet spill *host* MW2 *host*) Så til det andre. "q-kommandoen" fungerer, men bare på en annen måte (tror jeg? Har ikke spilt så mye de andre BF spillene) Rett og slett, er "q" knappen en multifunksjonell knapp, som endres etter hva du peker på. Hvis du ser en fiende å trykker "Q" blir han spottet Hvis du trenger en lege, peker du bare på han og trykker "Q" Hvis du trenger ammo, peker du bare på en soldat og trykker "Q" Selv om beskjeden i seg selv skulle ha blitt vist litt bedre enn bare at du hører personen sier "I need a medic" og et blinkende kors vises på radaren, så er ikke "Q" kommandoen helt ubrukelig. Folk må bare lære seg å følge litt bedre med og / eller så børr Dice sette i en slags advarsel eller noe som popper opp når noen roper for en hp-kit. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Selv om beskjeden i seg selv skulle ha blitt vist litt bedre enn bare at du hører personen sier "I need a medic" og et blinkende kors vises på radaren, så er ikke "Q" kommandoen helt ubrukelig.Folk må bare lære seg å følge litt bedre med og / eller så børr Dice sette i en slags advarsel eller noe som popper opp når noen roper for en hp-kit. Problemet er jo når du ikke ser medic eller support fordi er rundt hjørnet etc, da er det fint å trykke Q og så trykke på need medic/ammo knappen, siden en våken medic ser det i minimap med en gang ^^ Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Rett og slett, er "q" knappen en multifunksjonell knapp, som endres etter hva du peker på. No kidding? Problemet med den er at den ikke fungerer. Ta en situasjon fra idag: Jeg har 3 kuler igjen på pistolen, og ingen på maskingæveret. Det står en assault rett ved siden av meg, og jeg peker på han og presser Q som en galmann. Hva skjer? Ingenting. Neste. Det er en sniper på fjellhyllen. Jeg så han for et sekund siden, men ser han ikke nå. Kan jeg da spotte han, for å advare andre? Nei, jeg må se han. Arg! Hvorfor fjernet de den i det hele tatt for PC? Konsollifisert? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er det en egen medic/ammo-knapp? Jeg har ikke fått den der Q-knappen til å virke til noen ting jeg. :\ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 hvis du sikter på en tanks og trykker q så får resten av laget ditt beskjed, samme hvis du trykker over en fiende osv. Trykker du q på en medic så sier du ifra at du trenger helse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det funker utmerket på 360 ihvertfall, og det er en del poeng å hente ved å bruke spottingen aktivt Ang. medics og slikt er folk sort sett flinke til å slenge ut medpacks og ammo her og der. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jaja bara de får ut Battlefield 3 så är detta spelet glømt..men det kommer kanske kun til PC Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jaja bara de får ut Battlefield 3 så är detta spelet glømt..men det kommer kanske kun til PC Stemmer nok det, men lurer litt på om vi kan blaste vegger og slikt der :-P Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 jaja bara de får ut Battlefield 3 så är detta spelet glømt..men det kommer kanske kun til PC Stemmer nok det, men lurer litt på om vi kan blaste vegger og slikt der :-P Så klart kan vi det. Du kan annse Bad Company 2 som test-spillet (sammen med BF1943) til PCen, før Battlefield 3. Du kan forvente å se BF3 bli lansert med en oppgradert versjon av Frostbyte. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Går nok minst 1 år får det kommer noe BF3. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 sikkert, men tror vi kommer til å få vite en del mer om bf3 om ikke så alt for lenge. er jo en stund siden det ble røpet av dice holder på med bf3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg