Jan1984 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei, hjelper fadern med å kjøpe seg Bærbar pc, og den skal kunne kjøre Napoleon TW, må ikke kjøre med beste instillinger men helst med Huge unit sice. Vi har sett på Acer AS5740G Holder den mål ?, det er CPU'en jeg er mest bekymret for, tror skjermkortet ikke blir noe problem men er ikke noe expert på området så er ikke sikker. Er det ikke bra nok, Hva bør jeg se etter da ?, Budsjett er 7000kr men kan muligens strekkes til 8000kr, håper det er bra nokk bærbar til den prisen eller må jeg se på stasjonær ?. System Requirements Minimum: OS:Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7 Processor: 2.3 GHz CPU with SSE2 Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista®/Windows® 7) Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c shader model 2b compatible GPU DirectX®: DirectX® 9.0c Hard Drive: 15 GB free space Recommended: OS: Microsoft® Windows Vista®/XP®/Windows® 7 Processor: 2.6 GHz Dual Core CPU Memory: 2 GB RAM (XP), 4 GB RAM (Vista®/Windows® 7) Graphics: 256 MB DirectX® 9.0c shader model 3 compatible GPU DirectX®: DirectX® 9.0c Hard Drive: 15 GB free space Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, den vil holde. Ser ut som at man bare trenger en single core prosessor for å kunne møte minimum anbfaling. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ja, den vil holde. Ser ut som at man bare trenger en single core prosessor for å kunne møte minimum anbfaling. Men den har 2.26 til 2.53 GHz med Turbo så ikke helt det som er annbefalt eller minimum uten Turbo. Men har kanskje nyere teknologi som gjør opp for dette ?. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du må ikke bry deg så mye om de anbefalingene. +- 100mhz har ingenting å si. Lenke til kommentar
Jan1984 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Du må ikke bry deg så mye om de anbefalingene. +- 100mhz har ingenting å si. Ok da tror jeg det blir Acer 5740G, Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå