Thomhess Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Vi (jeg og min gruppe) i skal lage en reisebroskyre (aner ikke hvordan det skrives) om Argentina, og trenger derfor hjelp til hva vi kan skrive om. Den skal være på spansk, men dett er ikke viktig; spansken tar vi oss av Vi skal skrive om hva turister kan gjøre der og litt generelt om landet, noe som innebefatter: - Turistattraksjoner - Mat (kjent særargentinsk mat) - Klatring i fjellene - Vareeksport - Dans - Strender/romantiske steder Dette er det vi foreløpig har, men vi ta gjerne imot flere forslag. Gjerne fra noen som har vært der og opplevd noe. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ser dårlig ut! Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Ingen som har noen inspill på denne? Ingen som har vært i argentina en gang? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Denne tråden går ingen vei Thomas Kan du fikse litt på layouten til brosjyren og sende den til meg på mail, så jeg kan fordele stoffet? Endret 11. februar 2010 av Johan. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dans? Er ikke Argentina kjent for vin og Tango? Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dans? Er ikke Argentina kjent for vin og Tango? Jo, det har du vell rett i, kan du sjekke om vi har med tango Thomas, tror hvertfall vi har med vin. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har du mulighet til å sende meg spansken snart eller Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå