knut Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den nye M11x er nå lagt ut for salg hos Dell.com til en overraskende lav pris. Les mer Lenke til kommentar
camxer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Denne her fristet faktisk og hvis prisen kommer til å stemme er det et ganske godt kjøp Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Blir ikke prosessoren flaskehals her da i forhold til skjermkortet?? :S Endret 4. februar 2010 av FrodeA Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 6K er jo ikke mye i det hele tatt, men samtidig så setter jeg litt spørsmålstegn ved hvor appealen ligger ved å spille på en skjerm på under 12 tommer og på en kategori av PC som generellt sett egner seg minst mulig til en spillmaskin... det er og blir en nødløsning i mine øyne. Det, og så er tross alt ikke 1,3Ghz noen racer CPU akkurat, selv om det ikke er så ille i forhold til andre maskiner i samme kategori. -Stigma Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bra at noen tar til fornuft og kutter ut optisk enhet, den tar ganske mye plass i bærbare, i tillegg trekker den effekt. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blir ikke prosessoren flaskehals her da i forhold til skjermkortet?? :S Vil tro det er en god mulighet ja, spesiellt med tanke på at oppløsningen på skjermen sansynligvis ikke er voldsomt høy heller og dermed skyver balansen enda mer mot CPU. -Stigma Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Blir ikke prosessoren flaskehals her da i forhold til skjermkortet?? :S Ser greit ut i testen til IGN synes jeg. 45 fps i snitt på Mass Effect 2 med alt på maks. http://gear.ign.com/articles/106/1065816p1.html Skulle bare ønske den nye Asus UL30JT kunne kommet med 335M i stedet for 310M...det hadde vært det ultimate Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fra Lenovo tråden om S10 .... holder ikke det så har vi jo Alienware sin 11,6" som drar 6000 i 3dmark 2006, den har jeg lyst på I youtube videon blir det nevnt 6,5 timers batteritid og core2 cpu? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) SU7300 er en Core2Duo CPU. Endret 4. februar 2010 av Uderzo Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Spennende. Blir prisen på rundt 6000 er den veldig aktuell for min del. Med det skjermkortet er den veldig egent for litt testing av GPGPU programmer, og med dual boot går det også ann å spille på den. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Litt for liten spill pc for min del. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 har lyst på denne etter å ha lest noen tester av den. Ikke for å overta stasjonærmaskinen, men bare for å ha noe lett å drege mellom hybeln og hjemmet. Snakkes med en fra Dell, og han sa han regnet med at minstepris ville være på 8,4k =\ der igjen var han ikke helt sikker på dette, så håper han trodde feil Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ikke noe bra nei, lite anbefalt prosessor. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 men satan så stygg den er da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Må være forferdelig å spille på en så liten skjerm... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hah denne til netbook anyone? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hah denne til netbook anyone? ja takk, jeg synest den er drit stilig. dere må ikke se på det som en spillemaskin, men en netbook som drar 6000 3dmarks og har 6 timer batteri. så dette er en ganske unik maskin. Men den er skikkelig stygg Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes faktisk denne virker veldig spennende og den dekker en nisje som ingen andre PCer (meg bekjent) gjør - ultraportabel spill-PC. For min del vil jeg i hvert fall gjerne ha en liten PC (max. 13") som også funker til spilling i ny og ne. Ikke videre begeistret for designet på Alienware fordet. Kanskje Dell kan hoste opp en XPS-utgave av denne maskinen? Mangelen på optisk drev kan bli et drawback da det nok ikke er alle som er klar over hvordan man lager en image-fil eller "patcher" spillet til å ikke kreve CD. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 komisk med en "spill laptop" uten optisk drev. her er det snakk om å tvinge folk over på cracka spill =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå