Rupal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Netcom tilbyr jo 25 gratis sms hver måned, men dette får jeg aldri brukt fordi det er litt tungvint å måtte logge seg inn hver gang. Jeg tenkte at det må jo gå an å lage et lite C# script som du kan bruke på pcen for å få sendt sms. Garantert tatt opp av noen andre, men er det noen som faktisk har fått det til? Jeg begynte så vidt å kode, men med mine programmeringskunnskaper kommer jeg ikke så langt Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 En link hadde vært kjekt. Hadde man i tillegg visst om dette kun gjelder de som har netcom abb. så hadde jo det vært helt genialt Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg antar han snakker om NetCom MinSide, som da selvfølgelig er netcom-spesifikt. Det fins vel flere biblioteker for å automatisere slikt med C#, men det enkleste jeg har funnet er Selenium. Selenium skal egentlig brukes til å automatisere webtester, men funker rimelig bra til dette også -C- Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ja Netcom Minside, så dette vil kun gjelde for de med Netcom-abbn. Har ikke vært bort i Selenium, men har du prøvd å bruke det til dette formålet? Lenke til kommentar
Rupal Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Testet ut nå, ser ut som et veldig fint verktøy. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå