bjornawarjar Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har noen sett når dette kortet er ventet i butikkhyllene? Søkte litt på nettet, men fant ikke noen ordenlig indikasjon på tidspunkt. Jeg har bestilt det, men det virker som det drøyer litt. Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har noen sett når dette kortet er ventet i butikkhyllene?Søkte litt på nettet, men fant ikke noen ordenlig indikasjon på tidspunkt. Jeg har bestilt det, men det virker som det drøyer litt. Jeg tror det er umulig å si når noe som helst 5970-kort kommer til vårt kjære Norge. Sitter og ruger på en rigg på anabole steroider, som kun mangler skjermkort, og jeg har ventet på disse kortene siden før nyttår. Nå er alle butikkene som oppgir datoer i februar "ubekreftet", og resten har satt 1. mars og 1. april som dato for å være sikre. Med tanke på hvor lang tid de har brukt, kan du sikkert regne med at LCS-utgaven ikke kommer særlig lenge etter resten. Selv vurderer jeg å gå til anskaffelse av et 5850 foreløpig, og sette det i mixed CF med 5970 når det kommer. Fryktelig tanke å bruke så mye penger på skjermkort, men man skal jo alltid ha det beste :-) Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 man skal jo alltid ha det beste :-) Det er sånn det er det. Kjøpte meg for en liten stund siden en ny skjerm, men måtte pent gå tilbake til den gamle. Skjermkortet hang jo ikke med Begynner å minne litt om Canons lansering av EOS 5D mk2 dette. Det tok jo et år før det var mulig å få tak i kameraet. Men vi venter og venter jo på kortet da og håper det er duracellkaninen på steroider slik det er spådd. Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Omsider kom kortet i hus og ble montert etter litt case-modding. Var en med målebånd som ikke tok høyde for at kjøleløsningen faktisk gjør kortet 3cm lenger. Dermed måtte 2 harddiskplasser ofres, men det er fortsatt plass til plenty. Kortet kom bundlet med Colin McRae Dirt2, hvilket krever Steam for å spille. Testet en runde med Modern Warfare 2 sent i går kveld. 1920x1080 og alle innstillinger på maks. Alt glir som den glatteste barnerumpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå