Gå til innhold

Jente forbud på forumet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men dobbeltposting er lov?

Joda, er enig med deg. Det er rett og slett for dumt, selv hvis en faktisk er jente så er dette så lavt som man kan tenkeligt synke når det gjelder både barnslighet og verdighet og burde være "instant tempban"-grunn.

Editert for å få meningen min høyere opp så flere leser den: :)

Poenget er vel at hvis _ALLE_ skulle skrevet kjønn, yrke, personnummer osv foran topicene sine ville dette sett jævlig ut, samt ødelagt forumet!

Hvis moderatorene ikke tar dette alvorlig vil jeg seriøst vurdere å starte ALLE topicene mine med:

Ung student, 17, mannlig, 190cm, mørkt hår, rimlig stor p*kk, trenger hjelp (problem)

Skjønner dere ikke hvor patetisk dette er??

Lenke til kommentar

litt drastisk, men men....

er enig i at det er totalt uvesentleg om det er jente, gutt, kvinne, mann, student, pensjonist osv som trenger hjelp....

kanskje alle vi andre skal bruke til dømes: "student søker hjelp, TOPIC..." i alle postane våre også? trur det hadde blitt ein ferie med ein gang....

jentene "masar" heile tiden om likestilling, men vil helst ha særbehandling likevel...

dessutan er det minst ein gutt som har brukt dette for å få hjelp, noko som enda meir latterleg.. :grumpy:

PS: eg er for fullstendig likestilling!

Lenke til kommentar
løses enkelt og greit med aldri å trykke på OK mer enn en gang...

Ja men når Opera seier Time: 3:30 og ingen respons trykker eg ein gong til..... Det gjekk til slutt. Syns eg burde få skryt for at eg var såpass seriøs at eg rydda opp etter meg.

Lenke til kommentar
Navyshark: ditt ønske er innvilget, og du får herved automatisk ban i 7

dager for bruk av "jente" i topic.

:D

:lol::lol::lol:

Må ikke komme å si at Yummy ikke er gavemild. :lol:

Er alikavel enig at Temaet burde holde seg til problemet og ikke hvem som har problemet. :woot:

Lenke til kommentar
Eg synes det burde ha vore forbud mot å bruke ordet "Jente" i topic. Då slepp me at det gamle "Jente søker hjelp" Trikset vert misbrukt.

§1 Bruk av ordet "Jente" i topic vil automatisk føre til 7 dagar ban.

Dere er litt for smålige, jeg har ikke noen problemer med det. For det første:

Hvor mange jenter er det på forumet??? For det andre: Hvor ofte postes det slike emner???

Jeg skjønner godt at det er galt å lage slike topics, men nå er det snakk om små ting. Det holder bare å si ifra til personer som poster slike topics at de ikke bør gjøre det. Å begynne å foreslå 7 dagers banning osv. sier bare om hvor tåpelig dette forumet er. Flaming, frekkhet, spam, dumme kommentarer og andre unødvendigheter preger jo forumet fra før.

Jeg leser ganske mye på Clarkconnect sitt forum og der merker jeg at brukerne har en helt annen tone enn her, de virker mere høflige og mere hjelpsomme . Jeg skammer meg egentlig littegranne over oss, som er brukere i et av Norges største hardware-forum. For meg virker det som om at målet med å være bruker her, er å skaffe seg flest poster (jo flere poster jo mer troverdighet og respekt, bare se på hw.no sitt galleri) selv om halvparten av postene er totalt meningsløse. Et annet mål er også å skaffe seg makt (uff, mennesker er maktgale) ved å være moderator eller utøve og vise makt ved å stenge masse poster og true med utestengelse og diverse. Som sagt, vi har mye å lære av andre forum.

Lenke til kommentar

Hvis noe så tåpelig blir vedtatt, så burde skrivefeil og andre gramatiske feil også være "straffbart".

Spesielt orddelingsfeil (slik som det faktisk er i topic i denne tråden).

uGn

Lenke til kommentar
Hvis noe så tåpelig blir vedtatt, så burde skrivefeil og andre gramatiske feil også være "straffbart".

Spesielt orddelingsfeil (slik som det faktisk er i topic i denne tråden).

uGn

Gramatiske skrives graMMatiske

Alltid gøy å rette litt på de som forsøker å rette på rettskrivningen.

Jeg holder med deg i kampen mot dårlig språk, men det er nå en gang slik at man ikke anbefales å kaste stein i glasshus..

Beklager denne lille avsporingen fra min side.

Lenke til kommentar
løses enkelt og greit med aldri å trykke på OK mer enn en gang...

Ja men når Opera seier Time: 3:30 og ingen respons trykker eg ein gong til..... Det gjekk til slutt. Syns eg burde få skryt for at eg var såpass seriøs at eg rydda opp etter meg.

Men det er ikke nødvendig. Fordi tråden faktisk er lagt ut selv om det man ikke har fått noen respons. Derfor kan du bare avbryte og vente på svar. :)

Når det gjelder topic så er vel det ikke noe stort problem, i praksis nesten ikke eksisterende. Derfor synes jeg at det ikke er noe å lage regler for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...