Jakoozie Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Satoru Iwata deler hva vi kan vente fra Nintendo i fremtiden Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette her ser vi frem til Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fy f som jeg gleder meg til det nye Zelda-spillet kommer! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hmmmmmmm, dere skrive triste artikler med gode slutter........... hmmmmmmmm ZELDA! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ny DS med høyoppløst grafikk! Gjerne! Men det må være en ny generasjon, ikke bare en normal DS som støtter høyere oppløsning. Touchpad er også et must. Zelda Wii? Tja... er delvis interessert, men ikke så mye som jeg strengt tatt burde vært. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 det triste hær er at jeg må kjøpe en wii, bare pga dette spillet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Zeeeeeeldaaaaaa! Eller rettere sagt: Liiiiiiiiiink! Blir litt småskremt her når de sier at PT var det siste i sitt slag, for jeg liker stilen der, og den er jo av samme slag som OoT, tidenes beste spill. Tror nesten jeg må spille litt TP etterpå, fikk Zelda-abstinenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg