abene Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det ser ut som finanskrisen er forbi - et analyseselskap varsler generelt økende priser på datamaskiner. Les mer Lenke til kommentar
tomster Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 "Det er økende kostnader av komponenter som gjør at leverandører som Lenovo, HP og Dell ser seg nødt til å øke prisene." Hva med de som faktisk har billige maskiner? HP DELL og Lenovo har da aldri hatt bra priser på maskiner. Ok, kanskje DELL, men er det noen som er billige på maskiner så er det ACER. Dette er bare kjøpte analyser, for å få folk til å kjøpe restlager. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 HP DELL og Lenovo har da aldri hatt bra priser på maskiner. Ok, kanskje DELL, men er det noen som er billige på maskiner så er det ACER. Acer er billige MEN du får også hva du betaler for. Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjøpte acer i fjor, fordi den ga mest maskinvare for penga, men når det kommer til service er har jeg oppfattet de som lite i møtekommende, hjelpsomhet står ikke sentralt der i gården. Skal litt til for at min neste bærbare er en acer. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 HP innehar sisteplassen når det kommer til generell kvaltiet så hva får man når man betaler for det sa du? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg er så glad for at vi har alle disse "analyseselskapene" Lenke til kommentar
Kjell-arne Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjøpte meg en Acer for 1 1/2 år siden, det eneste problemet jeg har opplevd var at DVD-stasjonen døde etter et halvår (mao. ikke noe stort problem). Fikk byttet den på dagen ^^. Lenke til kommentar
Jooker Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ingenting å klage sterkt over, idag får en mye data for pengene, i motsetning for bare 3-4 år siden når specsa til en pc til 10 000 samsvarer med en som koster 3-4000 idag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Dere har gjentatte ganger brukt bilde av denne maskinen og jeg spør igjen. Hvilken maskin er avbildet? Ser det står Lenovo på skjermlokket, men ikke modell. Mener dere avbildet denne modellen før jul også i en generisk artikkel. EDIT: Jeg fant det selv, sist gang så jeg ikke Lenovo merket og gadd ikke lete. Det er muligens en U350/450. Er det ikke god praksis å ha "Lenovo U350 avbildet" under bildet el.? Endret 6. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå