fauxpas Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal gå til innkjøp av ny mobil, min første smartphone. Har funnet ut at den skal ha Android (gjerne 2.0 men ikke nødvendig), fysisk qwerty-tastatur og helst ha utsalgssted i Norge. Pris opptil 4-5 laken. Noen som har oversikt over hvilke muligheter som finnes? Lenke til kommentar
program Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg tror ikke det er noe Androidtelefoner med fysisk tastatur som selges i Norge. Eventuelt kan du se på Nokia N900 som har Maemo 5 (et annet Linux-OS). Eller så kan du se på Motorola Milestone (Droid), men den selges ikke i Norge. Endret 4. februar 2010 av program Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ønsker meg nøyaktig det samme... Android+tastatur.... ser ut som om Milestone (Droid) er det nærmeste vi kommer foreløpig.... ligger en del til salgs på Finn.no Lenke til kommentar
fauxpas Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal gå til innkjøp av ny mobil, min første smartphone. Har funnet ut at den skal ha Android (gjerne 2.0 men ikke nødvendig), fysisk qwerty-tastatur og helst ha utsalgssted i Norge. Pris opptil 4-5 laken. Noen som har oversikt over hvilke muligheter som finnes? Vet du om det er noen modeller som skal lanseres det neste kvartalet eller halvåret med dette? Lenke til kommentar
fauxpas Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg tror ikke det er noe Androidtelefoner med fysisk tastatur som selges i Norge. Eventuelt kan du se på Nokia N900 som har Maemo 5 (et annet Linux-OS). Eller så kan du se på Motorola Milestone (Droid), men den selges ikke i Norge. Jeg er ikke så gira på å kjøpe brukt telefon eller importere. Har gjort den "feilen" med diverse andre produkter og det er litt for mye slit å reklamere. Lenke til kommentar
program Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da tror jeg ikke du har noen alternativer foreløpig. Må i så fall være Nokia N900, hvis du er åpen for andre OS også. Den kjører jo Maemo 5. Men det sprørs jo på om du vil ha en telefon i den klassen. Den er jo litt murstein og veier mye. Lenke til kommentar
fauxpas Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Da tror jeg ikke du har noen alternativer foreløpig. Må i så fall være Nokia N900, hvis du er åpen for andre OS også. Den kjører jo Maemo 5. Men det sprørs jo på om du vil ha en telefon i den klassen. Den er jo litt murstein og veier mye. Etter å ha sett og hørt litt rundt virker det som Android er tingen. Iphone er litt for mainstream, har ikke tastatur og klarer ikke kjøre flere apps samtidig. WM og Symbian virker litt kjedelig, men jeg har god tid til å vente og gidder ikke kjøpe noe jeg er halvfornøyd med. Lenke til kommentar
program Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Maemo er ikke noe som minner om de du nevnte. I likhet med Android er det Open Source. Maemo 5 er nytt på markedet og det er kun N900 som kjører det. Lenke til kommentar
fauxpas Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Maemo er ikke noe som minner om de du nevnte. I likhet med Android er det Open Source. Maemo 5 er nytt på markedet og det er kun N900 som kjører det. Ok, takker for info, men N900 er noe i største laget som du også påpekte. Lenke til kommentar
program Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Tenkte meg vel egentlig det. Og så regner jeg med at du kanskje skal installere noen apps osv? I så fall tror jeg neppe at Maemo er like bra som Android. Men det kan kanskje noen som har telefonen bekrefte/avkrefte? Endret 4. februar 2010 av program Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Android med tastatur = own Lenke til kommentar
fauxpas Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Tenkte meg vel egentlig det. Og så regner jeg med at du kanskje skal installere noen apps osv? I så fall tror jeg neppe at Maemo er like bra som Android. Men det kan kanskje noen som har telefonen bekrefte/avkrefte? Android har vel mest utvalg av apps etter apple? Android med tastatur = own Hvilken telefon da? Endret 5. februar 2010 av fauxpas Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 motorola backflip? er jo ikke i butikkene men snart? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Motorola Milestone er det beste du får (beste telefonen på markedet imo). Den er knallgod (jeg er veldig kritisk til telefoner). Anbefales (veldig). :!: Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 LG GW 620 selges på netonnet og megastore.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå