EinarEriksen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Flertrykkszoom i flere programmer, søk på internett ved å knipse et bilde er blant nyhetene. Les mer Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tror jeg må bestille denne fra usa. Det virker jo som om de er seriøse på oppdateringer som bruker etterspør. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjøper nok en når jeg skal over dammen i mars ^^ Google slipper updates uten å måtte installere rom'en på ny, det er ivertfall nice Lenke til kommentar
paalrot Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fikk nettopp Nexus One på mandag og den er knall! Det jeg er mest imponert over så langt er hvor vanvittig bra den var på video. Koblet med DoubleTwist er det en enkel dra og slipp av siste episode av <favorittsere> og vips så er det over. Kvaliteten blir utmerket! Det som irriterer mest er selvsagt at Market ikke har paid apps enda. Ellers funker alt som forventet, oppdatering med multitouch er sikkert fint, men utenom maps så er det temmelig lite revolusjonerende. Også litt dumt at den nettopp annonserte docken ikke er tilgjengelig direkte. Ja, og touchskjermen funker IKKE i -20... Lenke til kommentar
raiil Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Har hørt at norsk språk til tastatur kan lastes ned fra marketplace. Er det noen som kan bekrefte at dette kan gjøres om mobilen importeres fra statene? Lenke til kommentar
supa scoopa Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Raiil: Ja, det funker å laste ned norsk tastatur. Lenke til kommentar
raet Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det noen som vet om jeg kan synkronisere den mot exchange-server (og om det fungerer med push-mail fra telenor) på den? Lenke til kommentar
OleBen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå er oppdatering begynt å bli dyttet i norge, fikk min for ca 1 time siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg