snorri Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg er utrolig fornøyd med hardware forumet, og spør du meg, så er forumet det beste jeg har kommet over på internett. Alvorlige og aktive moderatorer, utrolig kjappe svar, og nesten ingen bugs. Ros til Hw.no folka. Men det eneste som irriterer meg, er at det ikke er cookies på forumet. Hvorfor er det ikke cookies, så man slipper å logge seg inn hver gang man kommer på forumet? Selv bruker jeg Opera, og Wand-funksjonen, så innloggingen går fort, men det hadde jo vært greit å kunne slippe den innloggingen. Ellers klapper jeg hendene i ekstase for et dødsbra forum. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det tror jeg nok må være noe lokalt hos deg. Hos meg funker cookies helt fint ihvertfall, men jeg bruker IE 6.0 da... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Bruk søke funsjonen så finn du ut korleis ein autologgar inn på forumet med Opera. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Søkefunksjonen suger så jeg skriver løsninga igjen like godt: Gå til File : preferences : privacy : edit server filters : new Skriv så inn "forum.hardware.no" fjern haka ved "use default cookie setting" og kryss av for "use as domain" og "accept cookies for server/domain". Voila mission complete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå