Heineoen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei! Har planer om å kjøpe meg en HD dekoder fra Canal Digital.. I den forb. lurer jeg på hvilke muligheter jeg har for å kunne koble signalet inn på pc'en min og bruke mediacenter funkjsonen jeg har for å ta opp programmer uten og måtte kjøpe ekstra kort og korleser. Hva trenger jeg til dette? Har lett etter dekodere usb, men ser lite av dette Takk! Endret 4. februar 2010 av Heineoen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Du mener uten å bruke dekoderen, antar jeg? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, da må jeg jo kjøpe kort, kortleser og tvkort til pc'en.. Ønsker og koble til HD dekodern fra Canal Digital for å få den til å kode signalene inn til Windows Media Center Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da må du kjøpe analog tvkort til pcen, og koble via s-video eller coax. Lenke til kommentar
Outrage Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da må du kjøpe analog tvkort til pcen, og koble via s-video eller coax. Men... hvorfor i all verden vil noen gjøre dette? CD burken er en høytørke og kvaliteten kommer til å stinke i forhold til å bruke HDMI rett inn i TV'en. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Da må du kjøpe analog tvkort til pcen, og koble via s-video eller coax. Eh... via dekoder blir det s-video eller "composite" (gul "video" sak). Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Men finnes det skjermort med 2 HDMI porter, med støtte for HDMI inn fra HD dekodern og ut til tv'en..? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ne, men det finnes TV-kort, slik at du ofte kan drite i hele dekoderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå