Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, hadde vi møtt ordentlig motstand i dag, hadde vi blitt knust defensivt. Dette holder ikke. Forsvarsspillerne trenger virkelig en hårføner i pausen. Offensivt var vi bedre. Flott med to scoringer, selv om vi egentlig burde ha hatt flere.

 

Og Berba, gå og få noen råd fra Ole. Burde ikke være mulig å bomme fra fem meter.

Lenke til kommentar

Flott at vi sikrer to mål før pause. Kunne blitt en fæl andreomgang om vi skulle ha jaget mål hele veien. Ellers er det ikke så mye bra utpå der. Et par sjanser sett bort fra målene. Berbatov skulle selvsagt ha scoret på sin sjanse. Forsvaret er ikke helt med.

 

Fortsett jobbingen. Bør bli to-tre mål til.

Lenke til kommentar
Man ikke si fuck off til han for han har allerede gjort så mye f.eks i år at han kan nesten sitte på banen uten å få så mye kritikk nå.

 

 

 

Dette har pågått siden starten av United-karrieren hans, så det er ingen logikk i det at "nå har Rooney gjort så mye bra til nå så da er det greit å dømme de helt forskjellig". Jeg har aldri opplevd slik forskjellsbehandling når det gjelder egne spillere og trynefaktoren er enorm.

 

Problemet er at dere forventer at han skal være en Nistelrooy, noe han IKKE er, hvis man kan sammenligne rollen han har i laget med tidligere spillere så ligner rollen hans på den Cantona hadde (Berba er selvsagt ikke like god, men han har grovt sett den samme rollen).

 

Det største problemet mitt når det gjelder sutringa til enkelte, er at man totalt overser de gode tingene han gjør, og nærmest hver jævla lille ting av de dårlige/uheldige involveringene hans blir opphøyd til det latterlige.

Lenke til kommentar

Latterlig å se kommentarer som "same old Nani" osv. når han har prestert som han har gjort hittil. Greit, han mister ballen ved enkelte anledninger, men det er ofte også fordi han prøver på det "umulige", pasninger som inger ser komme.

 

Lager også et mål, ganske sikker på at innlegget hadde landa på foten til Fletcher hadde det ikke blitt deflected.

 

Rooney og Fletcher er magiske som vanlig.

Lenke til kommentar
Latterlig å se kommentarer som "same old Nani" osv. når han har prestert som han har gjort hittil. Greit, han mister ballen ved enkelte anledninger, men det er ofte også fordi han prøver på det "umulige", pasninger som inger ser komme.

 

Lager også et mål, ganske sikker på at innlegget hadde landa på foten til Fletcher hadde det ikke blitt deflected.

 

Rooney og Fletcher er magiske som vanlig.

Helt enig, Nani har vært over gjennomsnittet idag.

Lenke til kommentar
Latterlig å se kommentarer som "same old Nani" osv. når han har prestert som han har gjort hittil. Greit, han mister ballen ved enkelte anledninger, men det er ofte også fordi han prøver på det "umulige", pasninger som inger ser komme.

 

 

Når det gjelder Berbatov og Nani er trynefaktoren enorm, det er helt klart.

Lenke til kommentar
Man ikke si fuck off til han for han har allerede gjort så mye f.eks i år at han kan nesten sitte på banen uten å få så mye kritikk nå.

 

 

 

Dette har pågått siden starten av United-karrieren hans, så det er ingen logikk i det at "nå har Rooney gjort så mye bra til nå så da er det greit å dømme de helt forskjellig". Jeg har aldri opplevd slik forskjellsbehandling når det gjelder egne spillere og trynefaktoren er enorm.

 

Problemet er at dere forventer at han skal være en Nistelrooy, noe han IKKE er, hvis man kan sammenligne rollen han har i laget med tidligere spillere så ligner rollen hans på den Cantona hadde (Berba er selvsagt ikke like god, men han har grovt sett den samme rollen).

 

Det største problemet mitt når det gjelder sutringa til enkelte, er at man totalt overser de gode tingene han gjør, og nærmest hver jævla lille ting av de dårlige/uheldige involveringene hans blir opphøyd til det latterlige.

Jeg synes berba gjør mange gode ting. Det jeg ikke liker med Berba er at han går og syter å klager over andre hele tida, irriterer meg så sinsykt når jeg ser han gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg synes berba gjør mange gode ting. Det jeg ikke liker med Berba er at han går og syter å klager over andre hele tida, irriterer meg så sinsykt når jeg ser han gjør det.

 

 

Her er det med trynefaktoren igjen. Berbatov syter ikke mer enn andre, men av en eller annen grunn legger folk bedre merke til det når han gjør det enn når for eksempel Fletcher eller Rooney gjør det. Hvorfor det? Jeg tipper det er fordi folk flest ikke liker Berba, av en aller annen grunn.

 

Til og med Forlan fikk ikke så mye pepper.

Lenke til kommentar
Jeg synes berba gjør mange gode ting. Det jeg ikke liker med Berba er at han går og syter å klager over andre hele tida, irriterer meg så sinsykt når jeg ser han gjør det.

 

 

Her er det med trynefaktoren igjen. Berbatov syter ikke mer enn andre, men av en eller annen grunn legger folk bedre merke til det når han gjør det enn når for eksempel Fletcher eller Rooney gjør det. Hvorfor det? Jeg tipper det er fordi folk flest ikke liker Berba, av en aller annen grunn.

 

Til og med Forlan fikk ikke så mye pepper.

Berba gjør det HELE tiden han ikke får ballen når han er i god posisjon, det gjør ikke Fletcher/Rooney osv.

Lenke til kommentar
Dette har pågått siden starten av United-karrieren hans, så det er ingen logikk i det at "nå har Rooney gjort så mye bra til nå så da er det greit å dømme de helt forskjellig". Jeg har aldri opplevd slik forskjellsbehandling når det gjelder egne spillere og trynefaktoren er enorm.

Har vært mange, meg selv inkludert, som har uttrykt frustrasjon over alle sjansene Rooney har sløset bort gjennom årene.

 

Problemet er at dere forventer at han skal være en Nistelrooy, noe han IKKE er, hvis man kan sammenligne rollen han har i laget med tidligere spillere så ligner rollen hans på den Cantona hadde (Berba er selvsagt ikke like god, men han har grovt sett den samme rollen).

Ingen forventer at Berbatov skal være en Nistelrooy. For noe vås.

 

Det største problemet mitt når det gjelder sutringa til enkelte, er at man totalt overser de gode tingene han gjør, og nærmest hver jævla lille ting av de dårlige/uheldige involveringene hans blir opphøyd til det latterlige.

Helt uenig. Berbatov blir ofte hyllet når han slår gode pasninger og scorer mål. Problemet er at det har vært alt for lite av begge deler i år. I fjor leverte han godkjent.

 

Selvsagt har hvor godt man liker spillerne en del å si, men jeg synes på ingen måte at Berba har fått ufortjent hard medfart så langt. Folk har klaget når han spiller dårlig, og det gjøres med samtlige spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...