Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg overdrevet selvfølgelig, men jeg har sagt det før. Spissen ved siden av Rooney skal være en målscorer eller så trenger vi ikke en med Rooney. For Rooney gjørt "alt annet" enn å score men har til og med begynt å score nå. Er bare så frustrerende å se en spiss som Berba som bommer ENDA mer enn Rooney og for en eller annen grunn ikke han heade ballen en gang!

 

 

Jeg gidder ikke diskutere dette nå, kan ta det ved en senere anledning. Men Berbatov er ikke en spydspiss, han er mer en tilrettelegger enn hva Rooney er. Hvis du faktisk følger med på kampen, og ikke bare ser det du vil se så ser du det.

Lenke til kommentar
Roooney :D

 

 

Fy faen så latterlig enkelte av dere kan være. Er som om man ønsker at Berba skal misslykkes. Rooney har et helt jævlig elendig skudd langt over mål, upresset, ingen reaksjon. Berba bommer så vidt på mål og det er "FUCK OFF", "JEG HATER DEG" osv.

Kanskje fordi Rooney faktisk leverer varene. GANG ETTER GANG. I motsetning til visse andre.

 

Akkurat. Er vel ikke så mye mer enn det. Roooney er noe annet. Man ikke si fuck off til han for han har allerede gjort så mye f.eks i år at han kan nesten sitte på banen uten å få så mye kritikk nå. Han har vært GUD for oss. Berba derimot.

Lenke til kommentar
Jeg overdrevet selvfølgelig, men jeg har sagt det før. Spissen ved siden av Rooney skal være en målscorer eller så trenger vi ikke en med Rooney. For Rooney gjørt "alt annet" enn å score men har til og med begynt å score nå. Er bare så frustrerende å se en spiss som Berba som bommer ENDA mer enn Rooney og for en eller annen grunn ikke han heade ballen en gang!

 

 

Jeg gidder ikke diskutere dette nå, kan ta det ved en senere anledning. Men Berbatov er ikke en spydspiss, han er mer en tilrettelegger enn hva Rooney er. Hvis du faktisk følger med på kampen, og ikke bare ser det du vil se så ser du det.

 

Men da trenger vi nesten ikke han. Han er "store" spissen som skal vinne dueller, og heade inn og TA de lette sjansene Valencia og co. lager fra vingene. Han gjør det seriøst ikke ofte nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...