Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og skriver man noe annet enn "mine innlegg" så faller jo hele poenget med å skrive "mine innlegg" bort. For da havner posten allikevel i "mine innlegg" uten denne unødvendige kommentaren.

 

Men ønsker man kun å lese i tråden og ha den i "mine innlegg" for å følge med på den så kan det være en grei kommentar.

Lenke til kommentar

Har ikke noe konstruktivt å komme med... Vel..... mine innlegg.

 

Spent på laget dog.

 

VDS

 

Brown - Vidic - Evans - Evra

 

Nani - Fletcher - Carrick - Obertan

 

Rooney - Owen

 

Owen? Yes i did. Har hatt noen gode relasjoner med WP (white Pele) i de siste kampene, noe jeg vil at SAF skal utforske mer av. Hørte fra bekjente som var i Oslo å så reservekampen at Obertan var insane god, så vil gjerne se han på 1.laget igjen. I alle fall på benken. Det samme kan sies om Diouf også.

 

Umulig å plukke lag. Det er mange som er i god form om dagen :)

Lenke til kommentar

Pompey spelte absolutt ikkje dårleg i dei delane eg såg av Fulham-kampen i midtveka og spelte vel også jamnt eller bedre mot City sist helg, til tross for at det blei tap i begge kampane. Dei spelar rett og slett bedre enn tabellposisjonen skulle tilseie for tida, men sliter voldsomt med blant anna effektivitet. Mot eit United-lag som ser ut til å finne forma før sluttspurten, så skal Pompey med pengevanskar og ein manager som helst brukar tida på andre ting enn klubben få forholdsvis store problemer, men eg hatar å møte antatt elendig motstand som vi skal cruise forbi. Det er greit når kampen går vår vei, men det er gjerne i slike "David mot Goliat"-kampar at dei store overraskelsane kjem. Ettersom enten Arsenal eller Chelsea (evt begge ved U) kjem til å tape poeng denne helga, så er det ei flott anledning til å komme i endå litt betre posisjon i forhold til ligainnspurten, men vi må nok passe oss litt for Pompey likevel. Håper vi går ut og køyrer over dei frå fløyta går, men fram til United evt får det første målet, så vil nok Portsmouth kjempe med nebb og klør.

 

Håper vi stiller med eit bra lag, men det hadde ikkje gjort meg noko om Diouf, Anderson og muligens Obertan hadde blitt involvert i løpet av kampen. Håper Ando kunne fått ein start mot Pompey, men det gjenstår å sjå.

 

VDS

Rafael, Vidic, Evans, Evra

Valencia, Anderson, Fletch, Nani

Rooney, Berba/Owen

 

Hadde vore greit å sjekke om Nani kunne prøve seg på venstre så lenge han har litt sjølvtillit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...