Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Apropos fansen, det er en del tørre folk på OT for tiden. Skiftet et par ganger over til c+ sport 2 for å sjekke stillinga mellom Hull - City, og stemningen på rugbybanen var 100 ganger bedre. Eneste de sang om i dag var jo Glazer. Ingen sanger etter målene heller. Ble jo nesten utklasset av Mr. Pompey (feite fyren med tatoveringer og trommer), og det er ille. Bortskjemte supportere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi di vi leda med 3-4 mål, og eneste du whina om var Berba.

 

 

Hva har stillingen på tavla med saken og gjøre? Og for øvrig, diskusjon er noe helt annet enn whining. Det blir slitsomt å diskutere her om du hele tiden skal dra frem sytekortet når du er uenig i noe.

Oh really, første gangen jeg gjør det. Og du slår til med den. Kom igjen da våkn opp. Hvorfor skal vi krangler om Berba når vi leder såppas mye. Du må tåle at andre ikke er enige med deg.

Lenke til kommentar
Fordi di vi leda med 3-4 mål, og eneste du whina om var Berba.

 

 

Hva har stillingen på tavla med saken og gjøre? Og for øvrig, diskusjon er noe helt annet enn whining. Det blir slitsomt å diskutere her om du hele tiden skal dra frem sytekortet når du er uenig i noe.

Oh really, første gangen jeg gjør det. Og du slår til med den. Kom igjen da våkn opp. Hvorfor skal vi krangler om Berba når vi leder såppas mye. Du må tåle at andre ikke er enige med deg.

Fordi dette heter diskusjon.no, ikke euforisk-fellesronk. Det er pompey vi slo 5-0. Hadde det vært på 3-0 over Chelsea kunne jeg vært enig. Pek heller fingre på de som klager på enkeltspillere når vi faktisk vinner 5-0, enn de som faktisk reagerer på det.

Lenke til kommentar
Var vell dette som gjorde at de sa det:

 

Valencia, hvordan i helvete kan du bomme der? :(

 

 

Ingen "JEG HATER DEG", "FUCK OFF" nå?

 

 

 

Ja, jeg regnet i grunn med det. Siden dere ikke skjønte det, så var det en god grunn til at jeg skrev det innlegget. Det var for å få frem et poeng. Poenget var at tc hadde skrevet dette om Berbatov tidligere når han såvidt bommet på en stor sjanse. Når Valencia får en tilsvarende stor sjanse, han hadde vel ærlig talt bedre tid enn hva Berbatov hadde på sin sjanse til å putte den, så er det ikke halvparten av de reaksjonene Berbatov fikk.

 

Ferdig med den saken.

Lenke til kommentar
Fordi di vi leda med 3-4 mål, og eneste du whina om var Berba.

 

 

Hva har stillingen på tavla med saken og gjøre? Og for øvrig, diskusjon er noe helt annet enn whining. Det blir slitsomt å diskutere her om du hele tiden skal dra frem sytekortet når du er uenig i noe.

Oh really, første gangen jeg gjør det. Og du slår til med den. Kom igjen da våkn opp. Hvorfor skal vi krangler om Berba når vi leder såppas mye. Du må tåle at andre ikke er enige med deg.

Fordi dette heter diskusjon.no, ikke euforisk-fellesronk. Det er pompey vi slo 5-0. Hadde det vært på 3-0 over Chelsea kunne jeg vært enig. Pek heller fingre på de som klager på enkeltspillere når vi faktisk vinner 5-0, enn de som faktisk reagerer på det.

Fortsatt unødvendig å dra til så hardt om den saken, når alle sitter i kampens hete. Alle har vel skjelt ut spillere i kampens hete uansett, det er jo ikke noe vits å lage en så stor "sak" om det?

Lenke til kommentar
Du må tåle at andre ikke er enige med deg.

 

 

Dette blir for dumt. Hvor har jeg insinuert at jeg ikke tåler det? Det er ikke jeg som snakker om syting og whining så fort noen er uenig med meg.

 

For øvrig viser jeg til svaret Hyrlen ga deg.

 

 

 

 

Apropos fansen, det er en del tørre folk på OT for tiden. Skiftet et par ganger over til c+ sport 2 for å sjekke stillinga mellom Hull - City, og stemningen på rugbybanen var 100 ganger bedre. Eneste de sang om i dag var jo Glazer. Ingen sanger etter målene heller. Ble jo nesten utklasset av Mr. Pompey (feite fyren med tatoveringer og trommer), og det er ille. Bortskjemte supportere!

 

 

Stemningen kunne vært bedre ja. Men det er en stor designfeil ved taket på Old Trafford som ødelegger. Taket går skrått nedover, så de som sitter et stykke opp på tribunen ser kun nederste del av andre siden. Det hjelper ikke på stemningen akkurat.

 

I tillegg er det vel ikke uvanlig at store stadioner lider av at det ikke blir intimt nok.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Du må tåle at andre ikke er enige med deg.

 

 

Dette blir for dumt. Hvor har jeg insinuert at jeg ikke tåler det? Det er ikke jeg som snakker om syting og whining så fort noen er uenig med meg.

 

For øvrig viser jeg til svaret Hyrlen ga deg.

Høres ikke ut til at du tåler det, desutten så har ikke jeg dratt frem syting og whining hver gang noen er uenige med meg. Jeg har gjort det 1 gang, og allerede nå har du stemplet meg som "han som bare bruker syting og whining, hvis noen er imot han".

 

Done.

Lenke til kommentar
Fordi dette heter diskusjon.no, ikke euforisk-fellesronk. Det er pompey vi slo 5-0. Hadde det vært på 3-0 over Chelsea kunne jeg vært enig. Pek heller fingre på de som klager på enkeltspillere når vi faktisk vinner 5-0, enn de som faktisk reagerer på det.

Nettopp, så da er det vell heller ikke noe problem at vi klager på Berbatov da?

Lenke til kommentar

Hvem klager egentlig over stemningen idag? Jeg syns den var slik den bør være når vi slår et lag 5-0? Det var ikke bare Glazer sangen. Jeg hørte, unitedroad, the white pele, champione osv osv.

 

@Nei, men folk klager på de som motargumenterer på det?

 

Person 1: Berba suger.

Person 2: Det gjør han ikke.

Person 3: Slutt å syt person 2.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Hvem klager egentlig over stemningen idag? Jeg syns den var slik den bør være når vi slår et lag 5-0? Det var ikke bare Glazer sangen. Jeg hørte, unitedroad, the white pele, champione osv osv.

 

@Nei, men folk klager på de som motargumenterer på det?

 

Person 1: Berba suger.

Person 2: Det gjør han ikke.

Person 3: Slutt å syt person 2.

Stemmer det, ja han sa jo det bare engang. Tc47 sa jo at han trekte seg ut fra diskusjonen, men person 2 bare fortsatte og fortsatte.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Jeg har gjort det 1 gang, og allerede nå har du stemplet meg som "han som bare bruker syting og whining, hvis noen er imot han".

 

 

Greit nok, jeg overdrev kanskje. Greia var at jeg ikke var overrasket over at noen kom med sytekortet, for det er så jævla typisk (ikke nødvendigvis om deg) at det brukes når man er uenig.

 

Det siste du skriver stemmer ikke i det hele tatt. Selv om det kanskje ser slik ut så stempler jeg ingen sånn uten videre. Jeg kan ha heftige og opphetede diskusjoner med noen uten at jeg blir langsint eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Jeg har gjort det 1 gang, og allerede nå har du stemplet meg som "han som bare bruker syting og whining, hvis noen er imot han".

 

 

Greit nok, jeg overdrev kanskje. Greia var at jeg ikke var overrasket over at noen kom med sytekortet, for det er så jævla typisk (ikke nødvendigvis om deg) at det brukes når man er uenig.

 

Det siste du skriver stemmer ikke i det hele tatt. Selv om det kanskje ser slik ut så stempler jeg ingen sånn uten videre. Jeg kan ha heftige og opphetede diskusjoner med noen uten at jeg blir langsint eller noe i den duren.

Ja, greit. Jeg kan også bli sint på en person, men det varer ikke lenge for å si det sånn. Men da legger vi saken død og feirer denne hefige seieren ok? :)

Lenke til kommentar
Mest imponert over den sentrale midtbanen i dag, og spesielt at vi slapp å se Scholes rote bort ballen i farlig område som han gjør på regelmessig basis når han er på banen.

 

Haha. Han har vært strålende i de siste kampene etter en den dårlige kampen hvor alle var dritt mot Fulham. Jesus. Husker du kanskje City kampen fra 1.5 uker siden? Eller kanskje Arsenal kampen der han hadde full kontroll for en uke siden? Midtbanen var veldig god i dag men Scholes ble ikke akkurat droppet, bare hvilt.

Lenke til kommentar
Mest imponert over den sentrale midtbanen i dag, og spesielt at vi slapp å se Scholes rote bort ballen i farlig område som han gjør på regelmessig basis når han er på banen.

 

Haha. Han har vært strålende i de siste kampene etter en den dårlige kampen hvor alle var dritt mot Fulham. Jesus. Husker du kanskje City kampen fra 1.5 uker siden? Eller kanskje Arsenal kampen der han hadde full kontroll for en uke siden? Midtbanen var veldig god i dag men Scholes ble ikke akkurat droppet, bare hvilt.

 

 

 

Ja, Scholes har vært god de siste kampene etter en periode hvor han var skikkelig svak. Spesielt mot Arsenal var han jævlig god, håper det varer ut sesongen.

Lenke til kommentar
Til kampen. Lett match. Vi dominerer i alle ledd. To spisser resten av sesongen kthxbye.

 

Det var vel ikke mange som klaget etter FANTASTISKE kampen på Emirates med Park og Nani på hver sin side og den orgasmiske trioen av Fletch - Carrick - Scholes i midtbanen med Rooney alene på topp når det fungerte som faen vel?

Eller til og med mot City i CC når det var det samme med Giggs på en side og Nani på den andre og resten det samme? Det funker, whether ya'll like it or not. I vanskelige kamper skal det bli brukt, fungerer det ikke så har vi noen andre valg på benken til senere.

 

Mest imponert over den sentrale midtbanen i dag, og spesielt at vi slapp å se Scholes rote bort ballen i farlig område som han gjør på regelmessig basis når han er på banen.

 

Haha. Han har vært strålende i de siste kampene etter en den dårlige kampen hvor alle var dritt mot Fulham. Jesus. Husker du kanskje City kampen fra 1.5 uker siden? Eller kanskje Arsenal kampen der han hadde full kontroll for en uke siden? Midtbanen var veldig god i dag men Scholes ble ikke akkurat droppet, bare hvilt.

 

 

 

Ja, Scholes har vært god de siste kampene etter en periode hvor han var skikkelig svak. Spesielt mot Arsenal var han jævlig god, håper det varer ut sesongen.

 

Jeg håper selvfølgelig også på det, men jeg hadde virkelig likt å se noen bevis i form av stats eller noe som helst som kan peke mot denne "svake perioden"? Som sagt så var det den katastrofekampen av samtlige mot Fulham men jeg husker virkelig ikke en lengre periode med en dårlig Scholes. Kan godt være pga. at jeg elsker ham men jeg tror ikke det.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Til kampen. Lett match. Vi dominerer i alle ledd. To spisser resten av sesongen kthxbye.

 

Det var vel ikke mange som klaget etter FANTASTISKE kampen på Emirates med Park og Nani på hver sin side og den orgasmiske trioen av Fletch - Carrick - Scholes i midtbanen med Roonye alene på topp når det fungerte som faen vel?

Eller til og med på City i CC når det var det samme med Giggs på en side og Nani på den andre og resten det samme? Det funker, whether ya'll like it or not. I vanskelige kamper skal det bli brukt, fungerer det ikke så har vi noen andre valg på benken til senere.

Fordi vi vant to kamper så funker det? Klarte vi skape det kjente Unitedpresset i noen av kampene? nei. Dominerte vi banespillet totalt slik vi gjorde idag den første omgangen? Eventuelt mot Chelsea ifjor når vi vant 3-0 overbevisende? Eller var det best når vi tapte med en spiss 1-0 i år mot Chelsea? (se der, jeg kan også nevne random resultater som støtter min sak). "like it or not".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...