Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De spilte video av Rooney med denne sangen
[/url] etter kampen jo, fantastisk å se på :love:

 

Haha den er herlig. :D

 

Og Wis, må si at jeg tolket det ikke sånn som du mente det da. Jaja, la gå. 5-0. :)

 

Haha, no hard feelings?

 

På en dag som dette kan man virkelig ikke la være å smile uansett. Vi er i form for tiden, ren og skjær klasse.

Lenke til kommentar

Bare en lite oppklaring til de jeg diskuterte med tidligere. Jeg skjønner at gode spillere slipper unna med mer enn hva mindre gode spillere gjør, det er selvfølgelig helt naturlig. Akkurat som at man følger ekstra godt med på en debutant og vurderer nær sagt alt han foretar seg. Men dette gjøres med måte.

Når det gjelder Berbatov (og til tider også Nani) blir det rett og slett for for mye og for usaklig. Når man gir sesongen til Berbatov karakteren 2 av 10 så sier det sitt. Han har ikke vært strålende, men helt som forventet. Scoret en del mål og har en respektabel mål/assist ratio. Som sagt sliter han visstnok med en skade, og det er vel ikke helt utenkelig at det påvirker spillet hans.

 

 

En ting til. Jeg la merke til at enkelte ba meg "slutte å syte", hva er logikken her? Jeg diskuterer! Bare fordi jeg er uenig med deg betyr ikke at jeg syter. Dette er tross alt et diskusjonsforum, hvis man ikke tåler at folk stiller spørsmål og er uenig med deg er det bare å logge av med en gang!

 

 

 

Hvem var det som hadde assistene i dag forresten?

Lenke til kommentar
Bare en lite oppklaring til de jeg diskuterte med tidligere. Jeg skjønner at gode spillere slipper unna med mer enn hva mindre gode spillere gjør, det er selvfølgelig helt naturlig. Akkurat som at man følger ekstra godt med på en debutant og vurderer nær sagt alt han foretar seg. Men dette gjøres med måte.

Når det gjelder Berbatov (og til tider også Nani) blir det rett og slett for for mye og for usaklig. Når man gir sesongen til Berbatov karakteren 2 av 10 så sier det sitt. Han har ikke vært strålende, men helt som forventet. Scoret en del mål og har en respektabel mål/assist ratio. Som sagt sliter han visstnok med en skade, og det er vel ikke helt utenkelig at det påvirker spillet hans.

 

 

En ting til. Jeg la merke til at enkelte ba meg "slutte å syte", hva er logikken her? Jeg diskuterer! Bare fordi jeg er uenig med deg betyr ikke at jeg syter. Dette er tross alt et diskusjonsforum, hvis man ikke tåler at folk stiller spørsmål og er uenig med deg er det bare å logge av med en gang!

 

 

 

Hvem var det som hadde assistene i dag forresten?

Fordi di vi leda med 3-4 mål, og eneste du whina om var Berba. Når vi leder så mye, så kan vi være glade.

Lenke til kommentar
Bare en lite oppklaring til de jeg diskuterte med tidligere. Jeg skjønner at gode spillere slipper unna med mer enn hva mindre gode spillere gjør, det er selvfølgelig helt naturlig. Akkurat som at man følger ekstra godt med på en debutant og vurderer nær sagt alt han foretar seg. Men dette gjøres med måte.

Når det gjelder Berbatov (og til tider også Nani) blir det rett og slett for for mye og for usaklig. Når man gir sesongen til Berbatov karakteren 2 av 10 så sier det sitt. Han har ikke vært strålende, men helt som forventet. Scoret en del mål og har en respektabel mål/assist ratio. Som sagt sliter han visstnok med en skade, og det er vel ikke helt utenkelig at det påvirker spillet hans.

 

 

En ting til. Jeg la merke til at enkelte ba meg "slutte å syte", hva er logikken her? Jeg diskuterer! Bare fordi jeg er uenig med deg betyr ikke at jeg syter. Dette er tross alt et diskusjonsforum, hvis man ikke tåler at folk stiller spørsmål og er uenig med deg er det bare å logge av med en gang!

 

 

 

Hvem var det som hadde assistene i dag forresten?

Assists:

Nani x2 (to selvmålene)

Fletcher (Mål: Rooney)

 

Berba/carrick gjorde vell egentlig det meste selv.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Jesus, at folk klager over Berba i en kamp vi vinner 5-0. Vi har to spisser som gjør den oppbyggende jobben glimrende, opprettholder press og lar ikke Pompey puste. Berba gjør en dårlig første omgang foran kassa, men Rooney er ikke så ufattelig mye bedre. Forskjellen er at Berba er mer involvert i spillet idag enn Rooney er, dog gjør han en shabby jobb tidvis. Tydelig rusten. Ikke så rart egentlig.

 

Men han scorer. Samspillet med andre spillere sitter så godt det kan med en slik spiller. Pasningen til Valencia, vel ingen andre i Premier League gjør slikt. Rooney og Berba i samspill gjør jobben sin. En annen ting er at Berba scorer i alle kamper han starter for tiden, kan vi egentlig be om mer?

 

Til kampen. Lett match. Vi dominerer i alle ledd. To spisser resten av sesongen kthxbye. Fletcher river Pompey i stykker rett og slett, alltid våken når baller havner feil. Rooney gjør det han skal. Vinner dueller og slåss til seg kontroll.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
En ting til. Jeg la merke til at enkelte ba meg "slutte å syte", hva er logikken her? Jeg diskuterer! Bare fordi jeg er uenig med deg betyr ikke at jeg syter. Dette er tross alt et diskusjonsforum, hvis man ikke tåler at folk stiller spørsmål og er uenig med deg er det bare å logge av med en gang!

 

Eg var blandt de som bad dere to slutte med kjeklingen. For på slutten ble det bare hakking på hverandre og tendenser til barnslighet. Ingen som nekter deg å diskutere, men spurte om ikke dere kunne ta den diskusjonen senere, se kampen nå, og kose dere litt? Ble jo så dårlig stemning.

 

Slike som dette kunne man f.eks tatt senere:

 

Valencia, hvordan i helvete kan du bomme der? :(

 

 

Ingen "JEG HATER DEG", "FUCK OFF" nå?

 

 

Jada, godt mulig du hadde rett, godt mulig du tok feil, det dreit eg i akkurat da ;)

Og når det er sagt: Eg sa aldri ditt navn, sa aldri at DU skulle slutte med noe som helst. Bare hadde håpt at det skulle bli slutt på en barnslig krangel som ingen kunne blitt enige om allikevel, åsså kunne den diskusjonen fortsatt etter kampen. Var et ønske. Det må vel eg kunne komme med hvis du kan komme med spm?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jesus, at folk klager over Berba i en kamp vi vinner 5-0. Vi har to spisser som gjør den oppbyggende jobben glimrende, opprettholder press og lar ikke Pompey puste. Berba gjør en dårlig første omgang foran kassa, men Rooney er ikke så ufattelig mye bedre. Forskjellen er at Berba er mer involvert i spillet idag enn Rooney er, dog gjør han en shabby jobb tidvis. Tydelig rusten. Ikke så rart egentlig.

 

Men han scorer. Samspillet med andre spillere sitter så godt det kan med en slik spiller. Pasningen til Valencia, vel ingen andre i Premier League gjør slikt. Rooney og Berba i samspill gjør jobben sin. En annen ting er at Berba scorer i alle kamper han starter for tiden, kan vi egentlig be om mer?

 

Til kampen. Lett match. Vi dominerer i alle ledd. To spisser resten av sesongen kthxbye. Fletcher river Pompey i stykker rett og slett, alltid våken når baller havner feil. Rooney gjør det han skal. Vinner dueller og slåss til seg kontroll.

 

 

Stort sett enig i alt du skriver her.

 

Merker jeg må slutte å henge i kamptrådene under kampene. Tar bort fokus fra kampene og slipper å lese mye tull. Så Wisbatov reagerte på det samme.

Lenke til kommentar
Fordi di vi leda med 3-4 mål, og eneste du whina om var Berba.

 

 

Hva har stillingen på tavla med saken og gjøre? Og for øvrig, diskusjon er noe helt annet enn whining. Det blir slitsomt å diskutere her om du hele tiden skal dra frem sytekortet når du er uenig i noe.

Var vell dette som gjorde at de sa det:

 

Valencia, hvordan i helvete kan du bomme der? :(

 

 

Ingen "JEG HATER DEG", "FUCK OFF" nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...