Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, Berbatov svarer på kritikken i tråden med kampens mål så langt. For øvrig burde han jo hatt assist etter klassespillet i forkant av Valencia sjansen.

 

Berbagasmisk.

 

Wisbatov, are you fucking kidding me? Synker du ned på det nivået også?

 

men et mål som det der fikser ikke alt magisk. Jeez.

 

Haha, tuller du med meg eller tc? Jeg nevnte det fordi jeg synes det var morsomt at Berbatov svarte på tiltale fra kritikken i denne tråden, ikke fordi jeg ønsket å hakke på noen, men jeg er uenig at et mål + en pasning som det ikke fikser det han har gjort så langt i kampen. Det er lov å blåse store sjanser hvis du gjør det godt igjen ved å skape mål ut av ingenting.

 

Selvsagt, jeg lar meg frustrere av at Berbatov blåser sjanser jeg også, mer av han enn jeg gjør av Rooney siden Rooney tross alt nesten alltid gjør det godt igjen, dog venter jeg med å slenge ut piss om egne spillere og hvor dårlige de er før de har fått en sjanse til å gjøre det godt igjen. Skal jeg virkelig være så kravstor at jeg forventer at Berbatov skal prestere mer enn å score et mål + servere en ferdigscoret pasning i løpet av en kamp? Kravene er høyere for spillere som Nani og Berbatov enn Rooney her inne. Rooney blåser x antall sjanser hver kamp og går fri for kritikk, dette var før han begynte å score i bøtter og spann også. Berbatov derimot forventes å skulle være en effektiv avslutter til tross for at han aldri har vært det og får kritikk for hver eneste dårlige pasning og avslutning.

 

Nani får i forhold til Ronaldo enormt mye mer kritikk. Han skyter vel kanskje halvparten så mange langskudd som Ronaldo gjorde hver eneste kamp og bommer ikke noe mer, men kritikken er enorm når han bommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...