Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe Alt-Ctrl, jeg vet ikke. Er kamp nå, dropp det. Og vi leder 4-0. Men poenget var egentlig at Berba spiller ikke bra nok nå for tiden. Håper selvfølgelig han skjerper seg og gjør mer av det der som fikset 4-0 der. Det gjør vi begge. Men du har jo ikke innrømmet en gang at han har vært veldig svak i år. Men glem det.

 

:)

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Du bekrefter jo bare mer eller mindre at du forskjellsbehandler spillerne. Bedømmer de på helt forskjellige premisser.

Ja, helt feil å bedømme de ut i fra hvor bra de har spillt ass. Er jo det samme som å si at man bare baserer seg på trynefaktor og forskjellsbehandling............

 

Bra scoring av Berba, men han har ikke vært veldig god i år. Jeg håper at dette målet kan gi han et løft.

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Du bekrefter jo bare mer eller mindre at du forskjellsbehandler spillerne. Bedømmer de på helt forskjellige premisser.

 

 

 

Og der Golla Berbagol og :D

Jeg blir mere frustrert på at en spiller som har prestert under forventninger bommer på enn stoor sjanse i forhold til at en som har vært veldig god denne sesongen bommer på en stoor sjanse.

 

Det er vel dette jeg har prøvd å si. Og det det er derfor "forskjellsbehandlingen" starter. Det er ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg synes det er helt naturlig egentlig.

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Du bekrefter jo bare mer eller mindre at du forskjellsbehandler spillerne. Bedømmer de på helt forskjellige premisser.

 

 

 

Og der Golla Berbagol og :D

Jeg blir mere frustrert på at en spiller som har prestert under forventninger bommer på enn stoor sjanse i forhold til at en som har vært veldig god denne sesongen bommer på en stoor sjanse.

Det må være lov å bomme av og til. Eller hadde ingen spillere tørt å skyte...

Lenke til kommentar
Hahaha, Berbatov svarer på kritikken i tråden med kampens mål så langt. For øvrig burde han jo hatt assist etter klassespillet i forkant av Valencia sjansen.

 

Berbagasmisk.

 

Wisbatov, are you fucking kidding me? Synker du ned på det nivået også?

 

Husker når Carrick spilte "dårlig" en stund og Game klaget på han hver dag. Også gjorde han noe bra og alle begynte å le av Game osv. Poenget er at Berba ikke presterer i år så langt, ikke på et slikt nivå som vi hadde ønsket. Enig at pasningen var syk til Valencia, men et mål som det der fikser ikke alt magisk. Jeez.

 

Rooney og Fletch ut? :(

Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Du bekrefter jo bare mer eller mindre at du forskjellsbehandler spillerne. Bedømmer de på helt forskjellige premisser.

 

 

 

Og der Golla Berbagol og :D

Jeg blir mere frustrert på at en spiller som har prestert under forventninger bommer på enn stoor sjanse i forhold til at en som har vært veldig god denne sesongen bommer på en stoor sjanse.

Det må være lov å bomme av og til. Eller hadde ingen spillere tørt å skyte...

jaja, var ikke det jeg mente, de kan skyte så mye de vil, men jeg har lettere for å klage på spillere som har spilt dårlig over lengere periode.

 

 

3 bytter jo ^^

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Hva har det med saken å gjøre? Du bekrefter jo bare mer eller mindre at du forskjellsbehandler spillerne. Bedømmer de på helt forskjellige premisser.

Ja, helt feil å bedømme de ut i fra hvor bra de har spillt ass. Er jo det samme som å si at man bare baserer seg på trynefaktor og forskjellsbehandling............

 

Bra scoring av Berba, men han har ikke vært veldig god i år. Jeg håper at dette målet kan gi han et løft.

 

1000% enig med Geir M hele veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...