Gå til innhold

Kamptråd: ManUtd - Portsmouth


Sameboe

ManUtd - Portsmouth avstemning.  

41 stemmer

  1. 1. Hvem var banens beste?

    • Edwin Van Der Sar
      1
    • Gary Neville
      0
    • Wes Brown
      0
    • Jonny Evans
      1
    • Patrice Evra
      2
    • Luis Antonio Valencia
      0
    • Nani
      1
    • Michael Carrick
      10
    • Darren Fletcher
      8
    • Wayne Rooney
      13
    • Dimitar Berbatov
      3
    • Mame Biram Diouf (sub)
      1
    • Michael Owen (sub
      1
    • Darron Gibson
      0
  2. 2. Er du fornøyd med overkjøringa?

    • Ja!!
      28
    • Nei! Er ikke fan, eller syntes vi burde gruset de mer!
      3
    • Var helt greit.
      6
    • Couldn't care less!
      4


Anbefalte innlegg

Kunne ikke sagt det bedre enn Geir M her. Sparer meg mye tid etter å ha lest gjennom innleggene til Alt-Ctrl nå. Herregud så mye du skulle forsvare en spiller som har basically vært 2/10 i hele sesongen. Når vi sammenligner han med en spiller som har 9.5 eller noe ut av 10.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du med trynefaktor mener kroppsspråk - så skal jeg innrømme med en gang at jeg hater kroppssråket til Berbatov.

 

En sånn, "satan å god jeg er, dere skjønner jo ikke alt det geniale jeg holder på med. Ikke faen om jeg gidder å løpe, småjogging får holde."

 

Når det er sagt, så sier jo Optastatistikken at Berbatov leverer.

 

Jeg bare sliter med kroppsspråket hans.

Lenke til kommentar

Herregud, det er liksom bestemt at man skal hate Berbatov og Nani og at de er ræva til det motsatte er bevist. Nei det er ikke jobben til spissen ved siden av å være en goalgetter, tc. Rooney begynner å ligne mer og mer på en spydspiss, riktignok er han fortsatt veldig involvert, men han blir liggende høyere i banen. "Same old Nani" og lignende etter et par ting som ikke går helt som det skal er tåpelig. Nani har vært god i dag også.

 

Jeg tror jeg snart må slutte å lese kamptråder, for jeg er møkklei syting, angrer så enormt på at jeg ikke hadde penger og anledning til å stikke på pub med Niko i dag.

Lenke til kommentar

Og ja det er en ting også; Nani på høyre er mye bedre for da får han mindre sjanser å blåse over. Jeg vet han KAN skyte, men han bommer så mye at det kan bli frustrerende. Ingen tvil om at Nani er å foretrekke på høyre, selv om jeg elsker Valencia. Litt av et problem.

 

Men hjemme mot Pompey går det selvfølgelig bra med begge på kantene. Det er bare når Nani møter en god høyreback osv; da begynner det å bli vanskelig.

Lenke til kommentar
Herregud, det er liksom bestemt at man skal hate Berbatov og Nani og at de er ræva til det motsatte er bevist. Nei det er ikke jobben til spissen ved siden av å være en goalgetter, tc. Rooney begynner å ligne mer og mer på en spydspiss, riktignok er han fortsatt veldig involvert, men han blir liggende høyere i banen. "Same old Nani" og lignende etter et par ting som ikke går helt som det skal er tåpelig. Nani har vært god i dag også.

 

Jeg tror jeg snart må slutte å lese kamptråder, for jeg er møkklei syting, angrer så enormt på at jeg ikke hadde penger og anledning til å stikke på pub med Niko i dag.

Hater vell ikke direkte en spiller ved å klage på en spiller som ikke har imponert noe særlig i år? Det er jo klart vi klager om en spiller, spiller dårlig over lengere periode.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Ingen vits å påstå noe annet enn at Rooney kan/og egentlig alltid har kunnet gjøre flere feil enn Berba, og likevel være tilnærmet fritatt for kritikk. Sånn har det vært i lang tid.

 

Når det er sagt, så har Berbatov spilt under det man kan forvente i det siste, og bør absolutt ta seg sammen, da vi har en sulten Diouf bak han i køen.

Lenke til kommentar

Jeg sa bare at Nani begynte å ligne litt på "Nani" etter 20 min for han begynte å gi ballen vekk når han hadde den på venstre og sentret rett til Pompey forsvarerne to ganger på rad. Målet hans var jo ikke noe du kan gå og si "se der, Nani er jo gull" osv på. Men jeg sier ikke at han har vært grusom, nesten ingen som har sagt det? Var bare litt frustrerende de første minuttene når han hadde noen 5+ min hvor han ikke kunne finne en Utd spiller.

 

Og ja det er sant at Berba ikke er en goalgetter type, men det jeg PRØVER å si er at; hvis ikke han skal SPILLE bra ((som f.eks mot Burnley og en del i dag) så må han IHVERTFALL ta sjansene. Ellers har jo Berba mistet ballon i "halvveis vanskelige" situasjoner i dag 3-4 ganger på begge sidene; enten med en dårlig pasning eller mens han snur og skal gjøre noe pent (klarer første delen men mister ballen på andre delen). Han er bare veldig frustrerende å se på til tider. Skal faen ikke være så stress å spille "helt greit" mot Pompey; trenger ikke å prøve å spille som Gud heller.

Lenke til kommentar
Herregud, det er liksom bestemt at man skal hate Berbatov og Nani og at de er ræva til det motsatte er bevist. Nei det er ikke jobben til spissen ved siden av å være en goalgetter, tc. Rooney begynner å ligne mer og mer på en spydspiss, riktignok er han fortsatt veldig involvert, men han blir liggende høyere i banen. "Same old Nani" og lignende etter et par ting som ikke går helt som det skal er tåpelig. Nani har vært god i dag også.

 

Jeg tror jeg snart må slutte å lese kamptråder, for jeg er møkklei syting, angrer så enormt på at jeg ikke hadde penger og anledning til å stikke på pub med Niko i dag.

Hater vell ikke direkte en spiller ved å klage på en spiller som ikke har imponert noe særlig i år? Det er jo klart vi klager om en spiller, spiller dårlig over lengere periode.

Er vel uansett ingen som hater en spiller som spiller på favoritt laget sitt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...