Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

nye sommerdekk, hva er bra?

aklla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kjørt en sesong på Falken FK-452 eller hva de heter, strålende fornøyd. Ikke så ille priser heller, mener jeg betalte 5000,- for 4 dekk i 235/45/17.

Kjørte et par år på Continetal SportContact også, de følte jeg at ble slitt ganske fort.

de gamle dekkene mine ser splitter nye ut nå, det er bare gummien som er problemet.

så slitasje er ikke ett stort problem.

men har tenkt litt på Falken FK-452 dekk, men har ikke så mye peiling på dekk.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Jeg har kjørt en sesong på Falken FK-452 eller hva de heter, strålende fornøyd. Ikke så ille priser heller, mener jeg betalte 5000,- for 4 dekk i 235/45/17.

Kjørte et par år på Continetal SportContact også, de følte jeg at ble slitt ganske fort.

de gamle dekkene mine ser splitter nye ut nå, det er bare gummien som er problemet.

så slitasje er ikke ett stort problem.

men har tenkt litt på Falken FK-452 dekk, men har ikke så mye peiling på dekk.

Tror ikke du blir misfornøyd med FK-452. De sitter veldig bra på veien, lite støy (i hvert fall i forhold til de forrige jeg hadde, husker ikke helt merket, noe V-mønstra greier i hvert fall) og ok pris på dekkonline.com. Tøffe å se på også.

Lenke til kommentar
Jeg ser det er med felgbeskyttelse, hvordan funker det?

går dekket lengre ut enn felgen da eller?

Jeg stusset også på det, kan ikke si at det ser noe annerledes ut enn dekk jeg har hatt tidligere. Er ikke helt sikker på bredden på felgene mine, men har ikke kantkjørt dem enda i hvert fall. Dekket er vel et par millimeter bredere enn felgen der de "møtes".

Lenke til kommentar

Kan nok være en fordel å vente. Akkurat nå er det sikkert ikke så mange som har sommerdekk inne i det hele tatt, og dersom de er inne er de gamle allerede, og utvalget er lite. Prisene går vel litt ned på våren for konkurranse, og enda mer ned på høsten for å selge ut det som er igjen der det finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...