mroystein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei. Jeg leter etter et godt headsett som dekker hele øret. (altså at headsettet er som en ball rundt øret.. det som kalles lukket?) Budsjett: 700-1500 kr ca. Størelse: Klokker som dekker hele øret. Type: lukket Bruksområde: Musikk 85%, film 10%, spill 5%. Tillegsinfo: Vil bli brukt på htc hero og pc. Før har jeg bare brukt de høretelefonene som kommer med saker og ting, og de koss'ene til 300kr. Jeg har også brukt et støyreduserende hodetelefoner fra sony, til ca 500 kr. De lå på øret, og gjorde vondt etter noen få minutter. For noen dager siden prøvde jeg headsettet til en venn. det var noe lignende "Sennheiser HD 580". Det var helt vilt med skikkelig lyd! Derfor tenker jeg innkjøp av et bra headsett som dekker hele øret, god lyd og god komfort. Det vil nok bli brukt til å gå litt rundt med, butikken osv. Endret 4. februar 2010 av mroystein Lenke til kommentar
Nightcube Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva med ROCCAT Kave de har et godt headsett jeg vil anbefale deg ! Vil anbefale deg og sammenligne prisene på www.prisguide.no først . Håper det var til hjelp Med vennlig hilsen.. CyberZone Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Takk for svar Det headsettet virker som er litt for mye lagd for gaming enn for min bruk. Ønsker blandt annet ikke microfon. Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei. Jeg leter etter et godt headsett som dekker hele øret. (altså at headsettet er som en ball rundt øret.. det som kalles lukket?) Budsjett: 700-1500 kr ca. Størelse: Klokker som dekker hele øret. Type: lukket Bruksområde: Musikk 85%, film 10%, spill 5%. Tillegsinfo: Vil bli brukt på htc hero og pc. Før har jeg bare brukt de høretelefonene som kommer med saker og ting, og de koss'ene til 300kr. Jeg har også brukt et støyreduserende hodetelefoner fra sony, til ca 500 kr. De lå på øret, og gjorde vondt etter noen få minutter. For noen dager siden prøvde jeg headsettet til en venn. det var noe lignende "Sennheiser HD 580". Det var helt vilt med skikkelig lyd! Derfor tenker jeg innkjøp av et bra headsett som dekker hele øret, god lyd og god komfort. Det vil nok bli brukt til å gå litt rundt med, butikken osv. HD555 - 800,- ca http://www.dustinhome.no/pd_5010081018.aspx Dette var et av mine forrige headset, før jeg oppgraderte til hd650. Disse er da ikke lukket, som i at de sperrer ute lyd, eller holder noe særlig lyd inne. Men etter min mening er dette bare en fordel, gir et litt annet lydbilde. Jeg var VELDIG godt fornøyd med dem, og anbefaler dem sterkt, om du da ikke trenger hørselvern. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Enig med ovennevnte innspill. Har selv hatt HD 555 i mange herrens år og jeg er kjempefornøyd med dem, især på komfortfronten. Når vi først omtaler Sennheiser kan du jo eventuelt vurdere HD 595, som er modelltrinnet over HD 555 og som koster like i underkant av 1300 kroner. Og: at hodetelefonene dekker hele øret er ikke ensbetydende med at de er lukket ... Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Beyerdynamic DT770 Pro Fantastisk lyd...ikke noe å lure på egentlig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå