abene Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 IBM har lagt ut ny betaversjon av kontropakken Lotus Symphony. Les mer Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har aldri vært borti dette programmeet før. Er det en mer Windows-sentrisk versjon av OpenOffice? Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 BM har lagt ut ny betaversjon av kontropakken Lotus Symphony. kontropakken -> kontorpakken Lenke til kommentar
G Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 beta-versjonen er tilgjengelig gratis står det i artikkelen. Men vil den ferdig Lotus Symphony 3 også bli gratis (i og med den er basert på OpenOffice.org) ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det en mer Windows-sentrisk versjon av OpenOffice? Betaen kommer i fire utgaver som støtter Windows, Linux (rpm/deb) og OSX, men den mangler støtte for Solaris slik OpenOffice har. Jeg vet ikke hva som skiller Symphony 3 fra Openoffice 3.1.1, så jeg håper noen kan lage en sammenligning. (De jeg finner på nettet er eldgamle og dermed irrelevante sammenligninger i dag) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Symphony er basert på kodebasen til OO.org og hvor skallet er laget i Eclipse. Grensesnittet er ganske ulikt øvrige kontorpakker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ironisk at denne artikkelen kommer idag, når gårsdagens artikkel fra samme artikkelforfatter nevner at Lotus er ifra Oracle. Det bør dog nevnes at tallene for Openoffice.org visstnok skal inkluderer andre kontorprogrammer fra Oracle (tidligere eid av Sun Microsystems), nemlig blant annet Staroffice og Lotus Symphony. http://www.hardware.no/artikler/openoffice..._tyskland/74669 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå