Kenichi-san Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har ikke sett/hørt denne selv, men ser serien selv og gleder meg til det =P Katekyo Hitman Reborn!: Byakuran: haha, too bad! I`ve only shown eighty percent of my powers so far. - Tsunayoshi/Tsuna: I`ve only shown half... leste den i signaturen til en på deviantart. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Air Gear: If someone hits your left cheek, German suplex their right. Endret 19. januar 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Clannad ep17: Tomoyo: You have an interest in my body? Beg, and I might let you touch me. Sunohara: YOU MEAN IT?! Augh... Tomoyo: So? Sunohara: ONEGAISHIMASU!!! Tomoya: You're beyond pathetic... Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Tomoya: "Oh, he is getting air time!" Alle som har sett Clannad vil nok sitte i latterkrampe akkurat nå. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Haha, husker du denne då? Sunohara: CRAP!!! I left my breasts at home, and I need them for my next class!! Tomoyo, lend me your breasts! Tomoyo: Why? Sunohara: All right, he fell for it! You heard it, too, right? Tomoya: And what's your point? Sunohara: To answer "why" means he can lend them. In other words, Tomoyo's breasts are detachable! Tomoyo: Of course they're not. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Selvfølgelig, husker alle dialogene fra den serien på rams nesten (unntatt tongue twister greia ). Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) "Muay Thai don't kill people. The humans that use it do!" -The Elder ifra History's strongest disciple Kenichi. Husker ikke hvilket manga kapittel det var, men det var episode 10(eller 9) i animen. Random Material artist: "Hey, old man!" 'Gayru X'(AKA Elder): *roper* "CALL ME 'ONIIII-CHAAAAN'!" *sender fyren flygende bare ved å rope* -Også ifra Kenichi. "BAKA!" -Fra hvilken som helst anime. Er nesten dømt til å være der. Med eller uten caps. "Wether it is impossible or laughable, great men open the path to battle!"-Kamina "If there is a wall,we break it down! If there is no path, we make one with these hands!"-Simon "The heart's magma burns with flames! Everlasting Gattai! Gurren Lagann!"-Begge to i kor. "Orewa-"-Simon "Oredatchiou-"-Kamina "DARE DA OTTO YAGEARU!"-Begge to i kor. -Ifra Tengen Toppa Gurren Lagann. En episode mellom 6 og 8. "Gattai!"-Kamina, samme serie. "GIGA DRILL BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAKEEEEEEEEEER!"-Samtlige(nesten) personer som setter seg i Gurren Lagann. Seriøst, Tengen Toppa Gurren Lagann har så mange at jeg kunne forsette til imorgen og forsatt ikke være ferdig. EDIT: Holdt på å glemme: Endret 21. mars 2010 av B-E-T-A Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 KHR: Gokudera: Stupid Cow! (hver gang han kaller Lambo det xD) Jeg vet ikke hvordan det skrives på JP, men uttales noe sånt som: "aoshi/ahosi" eller no slikt. :/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Lenge siden eg har fulgt med på Reborn no. Vertfall min favorit! Taxi driver: Where would you like to go? Lambo: Italy... Taxi driver: Im sorry i can't Go there... anywhere else? Lambo: Aunt Otavia's house. Taxi Driver: Where is that? Lambo: Italy... Endret 21. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Får vel nesten poste no greier her. Fant frem til noen Samurai Champloo quotes Episode 6: "Stranger Searching" Jouji: I wanted to live as a Japanese person in this country. But it's still impossible. Fuu: Cheer up. Jouji: But some day, the country will come to accept people like me. Some day, this country won't be so tight assed. Mugen: Who the hell would relax their ass around you? Episode 10: "Lethal Lunacy" Jin: Remember, I'm the one who's going to kill you. Mugen: What are you, my wife? Episode 12: "Disorder Diaries" Fuu's Diary: (about Mugen) I could tell right away he was a bad guy, the sort who did all kinds of horrible things, the kind of person who I'd never want to be friends with. Mugen: Hey! Fuu's Diary: But, after I talked to him . . . Mugen: Hmm? Fuu's Diary: . . . I realized I was absolutely right. [reading Fuu's diary] Mugen: Shut up you little bitch! Jin: You're shouting at a diary... Episode 15: "Bogus Booty" Mugen: [after finding a bag of coins in the river] We hit the potjack! Fuu: That's jackpot! Mugen: All I know is we're filthy bitch! Fuu: Filthy rich! Jin: I hope you're doing that on purpose. Episode 16: "Lullabies of the Lost (Verse 1)" Mugen: (to Fuu, about Jin) Tall, dark, and four-eyed here is thinking the same thing: hanging around with a girl with absolutely no sex appeal isn't my idea of fun. Jin: That's it; you've gone too far. Fuu: Yeah! Jin: That four-eyed thing, take it back. Fuu: Hey! Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 THAT'S THE TRUTH OF THE STRAWBERRY MILK! DO YOU GET IT!? ...må inn og takke. Tror den quoten var det som overbeviste meg om å se Gintama. Slukte hele serien på noen mnd. Genialt. Takktakktakk! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 THAT'S THE TRUTH OF THE STRAWBERRY MILK! DO YOU GET IT!? ...må inn og takke. Tror den quoten var det som overbeviste meg om å se Gintama. Slukte hele serien på noen mnd. Genialt. Takktakktakk! Gintama er favoritt serien min, Den er rett og slett genial Lenke til kommentar
viking-chan Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Litt OT, men: vet du om noen lignende serier? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 "Time is money - so is water." "Just once, I'd like to make a dramatic exit that DOESN'T involve a life-threatening explosion." - Jessie, Pokemon Lenke til kommentar
sigzz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 "PI PIRU PIRU PIPIRU PII!" - Dokuro-Chan "WHO THE HELL DO YOU THINK I AM?!" - Tengen Toppa Gurren Lagann "BUSTEEEERRRR BEEEEEEEAAAAAAM!" - Top Wo Nerae 2 (Episode 4) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 - Ah (får støt av et dørhåndtak) - Off - Augh ..... - No! - Yes! (åpner døra) Noen som kjenner igjen denne? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 "Love and rock, love and rock, peace" Muligens tidenes mest fengende avslutningssang. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror Takumi har en kommentar om vingen på FD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå