Insomniatic Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har blitt fortalt at Urge skulle tas av markedet i dag pga. for dårlig salg, men jeg finner INGEN kilder på nettet som bekrefter eller omhandler dette idetheletatt. Det skal visstnok stå i VG Onsdag 3. Februar, men siden jeg ikke har denne hjemme, får ikke jeg sjekket det. Så noen som kan være snille og svare meg på dette, og som evnt. har en VG for 3. Februar? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Bullshit. Tenk så mange andre typer brus som selger mindre / er mindre populær. I verstefall er dette en hard markedsbløff eller PR-stunt for å få opp salget igjen (som garantert har sunket etter Urge 1,5l ble lansert i September 2008). Endret 3. februar 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvis de hadde tatt Urge av markedet hadde jeg boikottet Coca-Cola. Tidenes brus! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Men ingen som har avisa til å bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 VG kan kjøpes digitalt på vg.no. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan trygt avkrefte dette. Har ikke stått noe om dette i vg Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bullshit, hvor får du det fra? Urge er mer populær enn noensinne det har vært. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da hadde det nok blitt lager flere motstandsgrupper på Facebook. Da hadde de nok bøyd seg etter, atter en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bullshit, hvor får du det fra? Urge er mer populær enn noensinne det har vært. Too true! Urge er vel den brusen fra Coca Cola som selger mest etter Coca Cola orginal og Fanta. Ellers overgår den alle andre vil jeg tro? Finnes garrantert en statistikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå