Gjest jegvilmenfårikketil Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Heihei. Er nå 2,5 uker siden det blei slutt på forholdet etter 1,2 år. Det var gjensidig og vi ble enige, men jeg angrer noe sykt og vil bare ha hun tilbake. prøvd og komme meg videre og rota med andre jenter men føles bare feil. Flørter jeg med en annen jente føler jeg meg utro. I starten ble vi enige om og være venner men det ville hun plutselig ikke. Hun hadde hørt noe om at jeg hadde fått ny kjæreste og sletta og blokket meg for alt plutselig og ville ikke ha kontakt med meg i det hele tatt. Begynte og snakke såvidt nå igjen, var ikke stort akkurat men ihvertfall uten sarkasme,nedrakking og klaging. Jeg la igjenn et veldig spesielt ring hos hun når det blei slutt. nemlig forlovelsesringen min. Jeg skrev en lapp hvor det sto hun kunne gjøre hva hun ville med den. Snakket med søsteren hennes her om dagen og fikk høre hun fortsatt hadde ringen. Hun hadde ikke kastet, smeltet den om eller noenting men hadde den i toppen av smykkeskrinet sitt. Fikk også vite at hun ble veldig opprørt når hun trode jeg hadde fått meg ny kjæreste allerede. Det jeg lurer på er generelt noen "tips & triks" til og imponere hun tilbake. Hun har fortsatt følelser for meg. Var ikke det som satt en stoppe men en del krangling pga usikkerhet etc. Noen som har noe og anbefale ? har hittil ikke møtt henne etter bruddet pga hun ikke har hatt lyst men skal innom en kjapp tur på morran imorgen med noen småting som er igjenn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Heihei. Er nå 2,5 uker siden det blei slutt på forholdet etter 1,2 år. Det var gjensidig og vi ble enige, men jeg angrer noe sykt og vil bare ha hun tilbake. prøvd og komme meg videre og rota med andre jenter men føles bare feil. Flørter jeg med en annen jente føler jeg meg utro.I starten ble vi enige om og være venner men det ville hun plutselig ikke. Hun hadde hørt noe om at jeg hadde fått ny kjæreste og sletta og blokket meg for alt plutselig og ville ikke ha kontakt med meg i det hele tatt. Begynte og snakke såvidt nå igjen, var ikke stort akkurat men ihvertfall uten sarkasme,nedrakking og klaging. Jeg la igjenn et veldig spesielt ring hos hun når det blei slutt. nemlig forlovelsesringen min. Jeg skrev en lapp hvor det sto hun kunne gjøre hva hun ville med den. Snakket med søsteren hennes her om dagen og fikk høre hun fortsatt hadde ringen. Hun hadde ikke kastet, smeltet den om eller noenting men hadde den i toppen av smykkeskrinet sitt. Fikk også vite at hun ble veldig opprørt når hun trode jeg hadde fått meg ny kjæreste allerede. Det jeg lurer på er generelt noen "tips & triks" til og imponere hun tilbake. Hun har fortsatt følelser for meg. Var ikke det som satt en stoppe men en del krangling pga usikkerhet etc. Noen som har noe og anbefale ? har hittil ikke møtt henne etter bruddet pga hun ikke har hatt lyst men skal innom en kjapp tur på morran imorgen med noen småting som er igjenn. samme som jeg har opplevd nå dette, for en uke siden... har desverre ikke noen tips til deg, men kommer nok til å følge med på tråden her og se om noen har noen tips kanskje jeg og kan bruke;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå