Gå til innhold

MMORPG der man kan raide før høyeste lvl ! ?


Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke se hva som er nerdete med det han skrev for å være ærlig. Ser bare en som spiller WoW som skriver om dette.

 

Jeg har nå spilt selv før i tiden så det er kanskje mer forståelig for meg enn for "Mester7" som føler det er nødvendig å bringe inn slike herlige stereotype-uttrykk som dumme folk bruker for å sette andre i bås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tok 1 år med meg også , jeg tok mine pauser osv , jeg hadde en hunter og jeg fårstod ikke en shit av spillet , ettervært fårstod jeg hvordan alt hang sammen , det var vell ikke før i de senere 60-70 lvla jeg fårstod, etter dette gikk alle lvla så fort når jeg laggde nye, så du må bare fårstå alt før man faktisk kan lvle fort.

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg også :) Problemet mitt fra starten var at jeg ikke skjønte det med lvls . . . (jeg gikk til westfall i lvl 1 og sånt haah xD) Jeg forstid ikke det med gear eller noe for warrior som jeg spilte, så lvling gikk treigt siden jeg ikke hadde bra gear osv. Jeg startet derfor DK etter 1 år med spilling; da var warrioren min på lvl 55 xD

 

Nå som jeg forstår litt mer har jeg kommet videre :) er lvl 70 på DKn nå :D men trenger en haug med xp for lvl 70-80 . . . det er bare å begynne xD

Lenke til kommentar

Prøv trial på lord of the rings online. Fantastisk spill (litt rotet og få installert, men har du rask linje er det ok). Mange som har rømt fra WoW.

Krever dog litt mer hardware, men skalerer bra. På high end maskin er det mmo som best ut for tiden. (har prøvd dem alle)

Er raid på level 50, 60 og 65 (som er max). Men spillet er langt fra raid sentrert vist det ikke interser deg. Fint og kjøre solo og vist du vil det, men er jo så klart gøyest i raid eller 3/6man instances (som det er mange av)

 

https://cogaccounts.codemasters.com/?territory=EnglishUK&skin=lotro&trial=lotrotrial&utm_source=lotro_marketing&utm_medium=banner&utm_campaign=lotro_trial_flash_promo

 

Ellers er jeg enig med de som anbefalte Guild Wars. Er gratis og spille også. Men vær forberedt på mye spam og generelt lavt nivå på spillerene dær (men du kommer jo fra wow... )

Endret av alleibruk
Lenke til kommentar

Prøv trial på lord of the rings online. Fantastisk spill (litt rotet og få installert, men har du rask linje er det ok). Mange som har rømt fra WoW.

Krever dog litt mer hardware, men skalerer bra. På high end maskin er det mmo som best ut for tiden. (har prøvd dem alle)

Er raid på level 50, 60 og 65 (som er max). Men spillet er langt fra raid sentrert vist det ikke interser deg. Fint og kjøre solo og vist du vil det, men er jo så klart gøyest i raid eller 3/6man instances (som det er mange av)

 

https://cogaccounts.codemasters.com/?territory=EnglishUK&skin=lotro&trial=lotrotrial&utm_source=lotro_marketing&utm_medium=banner&utm_campaign=lotro_trial_flash_promo

 

Ellers er jeg enig med de som anbefalte Guild Wars. Er gratis og spille også. Men vær forberedt på mye spam og generelt lavt nivå på spillerene dær (men du kommer jo fra wow... )

 

Jeg har faktisk LOTRO :) er i lvl 22 på charen min :) men jeg sluttet å spille fordi jeg skulle teste WoW og der ble jeg :) men jeg som er LOTR fan syntes spillet var utrolig bra mens jeg spilte :) Men jeg får meg ikke til å slutte med WoW :S Jeg kommer alltid tilbake til det selv om jeg prøver å spille noe annet, så kommer jeg tilbake til WoW etter ca 1 times spilling på et annet spill :S

 

Skulle jeg spilt et annet MMORPG så er LOTRO førstevalget :) Helt fantastisk og mye lettere å komme inn i enn WoW synes nå jeg :) Skal kanskje starte igjen etter at WoW tiden min har gått ut :)

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Ja det tror jeg også :) Problemet mitt fra starten var at jeg ikke skjønte det med lvls . . . (jeg gikk til westfall i lvl 1 og sånt haah xD) Jeg forstid ikke det med gear eller noe for warrior som jeg spilte, så lvling gikk treigt siden jeg ikke hadde bra gear osv. Jeg startet derfor DK etter 1 år med spilling; da var warrioren min på lvl 55 xD

 

Nå som jeg forstår litt mer har jeg kommet videre :) er lvl 70 på DKn nå :D men trenger en haug med xp for lvl 70-80 . . . det er bare å begynne xD

 

Jeg syns ett pluss med 70- 80 er at mange quest er kule og det er kule steder å lvle :)

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Hei.

 

Ingen som spiller Everquest altså? Kanskje ikke så utbredt i Norge siden expantion ikke er å få i spill butikker en gang. Men syntes ihvertfall det var ganske gøy en stund, selv om familie gjør at hardcore raiding ikke er mulig, men spiller kun casual når jeg føler for det.

 

Har ikke prøvd PvP der så skal ikek uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg også :) Problemet mitt fra starten var at jeg ikke skjønte det med lvls . . . (jeg gikk til westfall i lvl 1 og sånt haah xD) Jeg forstid ikke det med gear eller noe for warrior som jeg spilte, så lvling gikk treigt siden jeg ikke hadde bra gear osv. Jeg startet derfor DK etter 1 år med spilling; da var warrioren min på lvl 55 xD

 

Nå som jeg forstår litt mer har jeg kommet videre :) er lvl 70 på DKn nå :D men trenger en haug med xp for lvl 70-80 . . . det er bare å begynne xD

 

Jeg syns ett pluss med 70- 80 er at mange quest er kule og det er kule steder å lvle :)

Ja Northrend er mye kulere enn outland :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...