Gå til innhold

MMORPG der man kan raide før høyeste lvl ! ?

Anbefalte innlegg

Mange spillere nå, og etter nyeste patchen som kom for et par dager siden er det ikke mange bugs igjen.

Ok . . . skal bare få med noen venner til å spille :p

Koster vel under 80kr de fleste steder, så er ikke så mye man må ut med

Kult :D men OMG . . . 1-70 på under en uke? O.o jeg har brukt 1 år! -.-'

Bare sier at du har gjort noe feil.. :p

Men nøt du tiden du brukte fra 1-64? Det er det viktigste. Det er ikke tiden du bruker til å lvle, det er tiden du bruker til å nyte et spill som er viktig.

Folk flest har glemt hvordan de skal nyte et spill for tiden..

For å være helt ærlig ville jeg gitt faen i om hvor lenge det tar å nå max lvl. Vil heller nyte et spill på det nivået som jeg er på, enn å hoppe opp til max lvl, bli der, gjøre litt PvP, bli kjedet av det, lage flere max lvl chars, og så bare slutte fordi det er en endeløs sirkel.

Takk!!!! Du forstår meg!! Og jeg likte alt . . . helt til . . .OMG!! Jeg innser nå at jeg aldri burde startet DK . . . heller skaffa bedre gear på Warrioren!! Uansett jeg vet ikke hvordan jeg kan nyte spillet helt da, jeg liker jo PVP og raids, men det er jo i 80 man kan gjøre 10-25 man raids :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allods Online er et spill mange får opp øynene for nå i det siste =)

Åpen beta starter på tirsdag (16. feb) og er det første virkelig gratis spillet jeg har sett som matcher betal-MMO'er i kvalitet og samtidig ikke har en ubalansert cash-shop.

Og hold deg langt unna Runes of Fail.

Lenke til kommentar
Mange spillere nå, og etter nyeste patchen som kom for et par dager siden er det ikke mange bugs igjen.

Men nøt du tiden du brukte fra 1-64? Det er det viktigste. Det er ikke tiden du bruker til å lvle, det er tiden du bruker til å nyte et spill som er viktig.

For å være helt ærlig ville jeg gitt faen i om hvor lenge det tar å nå max lvl. Vil heller nyte et spill på det nivået som jeg er på, enn å hoppe opp til max lvl, bli der, gjøre litt PvP, bli kjedet av det, lage flere max lvl chars, og så bare slutte fordi det er en endeløs sirkel.

Takk!!!! Du forstår meg!! Og jeg likte alt . . . helt til . . .OMG!! Jeg innser nå at jeg aldri burde startet DK . . . heller skaffa bedre gear på Warrioren!! Uansett jeg vet ikke hvordan jeg kan nyte spillet helt da, jeg liker jo PVP og raids, men det er jo i 80 man kan gjøre 10-25 man raids. :p

Vel, er du absolutt NØDT til å være max lvl for det da? Har jo lavere lvl raids, og PvP kan du jo alltids drive med i en arena for 60-70 chars.

Lenke til kommentar

Takk!!!! Du forstår meg!! Og jeg likte alt . . . helt til . . .OMG!! Jeg innser nå at jeg aldri burde startet DK . . . heller skaffa bedre gear på Warrioren!! Uansett jeg vet ikke hvordan jeg kan nyte spillet helt da, jeg liker jo PVP og raids, men det er jo i 80 man kan gjøre 10-25 man raids. :p

Vel, er du absolutt NØDT til å være max lvl for det da? Har jo lavere lvl raids, og PvP kan du jo alltids drive med i en arena for 60-70 chars.

Ja men lvl cap øker jo for hver expansion så hvorfor ikke lvle og skaffe epic gear i lvl 80? xD men kan vel ta en pause i lvl 70 å pvpe og gjøre raids der :p

Lenke til kommentar
Ja men lvl cap øker jo for hver expansion så hvorfor ikke lvle og skaffe epic gear i lvl 80? xD men kan vel ta en pause i lvl 70 å pvpe og gjøre raids der :p

Høres ut som en idé. :p

japp :p men jeg spille CoD MW 2 for tida, men kommer vel tilbake til WoW en dag ^^

Lenke til kommentar
Jeg har lvl`a en Bloodelf Hunter fra 1 - 70 på under 7 døgn /played time... så det er ikke SÅ vanskelig, egentlig.

Om vi viser e-penis vil jeg også være med.

Jeg fikk til 1-60 på 16 timer uten xp-boost. Var faktisk ferdig med 1-80 på langt mindre enn 7 døgn /played time. Hadde forøvrig også 6K gold ved lvl80, i tillegg til nesten fullt med epics. [/e-penis-ferdig]

Lenke til kommentar
Jeg har lvl`a en Bloodelf Hunter fra 1 - 70 på under 7 døgn /played time... så det er ikke SÅ vanskelig, egentlig.

Om vi viser e-penis vil jeg også være med.

Jeg fikk til 1-60 på 16 timer uten xp-boost. Var faktisk ferdig med 1-80 på langt mindre enn 7 døgn /played time. Hadde forøvrig også 6K gold ved lvl80, i tillegg til nesten fullt med epics. [/e-penis-ferdig]

omg . . . og jeg som har brukt et år

Lenke til kommentar

Ikke for å hetse, men det tok meg 5 dager fra lvl 1 til 80. WoW er så easymode når det kommer til levling at jeg holder med de som sier at MMORPG er nok ikke sjangeren for deg. Klarer du ikke "vente" på å komme til lvl 80 i WoW så bør du spille noe annet. Dessuten så er det masse å ta seg til før en når lvl 80. Jeg kjedet meg aldri når jeg levla. Masse kule quests og instances en kan gjøre sammen med 5 andre. Og en ting til... ikke for å være stygg, men hvis du ikke har guts nok til å bite tenna sammen å levle til 80 så har du ingenting å stille opp med når du kommer der. Lvl 1-80 er bare en brøkdel av spillet og det tar ikke nærheten av så lang tid som det tar å få seg nogenlunde godt gear slik at noen vil ha deg med på raids.

Lenke til kommentar
Ikke for å hetse, men det tok meg 5 dager fra lvl 1 til 80. WoW er så easymode når det kommer til levling at jeg holder med de som sier at MMORPG er nok ikke sjangeren for deg. Klarer du ikke "vente" på å komme til lvl 80 i WoW så bør du spille noe annet. Dessuten så er det masse å ta seg til før en når lvl 80. Jeg kjedet meg aldri når jeg levla. Masse kule quests og instances en kan gjøre sammen med 5 andre. Og en ting til... ikke for å være stygg, men hvis du ikke har guts nok til å bite tenna sammen å levle til 80 så har du ingenting å stille opp med når du kommer der. Lvl 1-80 er bare en brøkdel av spillet og det tar ikke nærheten av så lang tid som det tar å få seg nogenlunde godt gear slik at noen vil ha deg med på raids.

Da har jeg et problem XD men uansett så har jeg gitt opp . . . spiller MW2 for tida og kommer sannsynligvis ikke til å spille WoW på et par måneder

Lenke til kommentar

jeg har et ord til deg....NERD!!!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ja, de "kule" sitter jo på facebook og nettby hele dagen istedet :p

jeg mente ikke noe negativt med det. er selv en ganske stor nerd. men det så bare så sinsjukt nerdete ut det han skrev

Som Bytex sa; Tulling. Eller bedre ord; Tosk.

Du er nerd selv, men når andre kommer med hvor lett det er å lvle i WoW, kaller du dem nerd. Hva er det for noe?

Selv KUNNE jeg ha brukt 1 uke på å nå lvl 80. Men det gidder jeg ikke, fordi WoW er et spill jeg ikke vil kaste bort penger på, for så å slutte.

Nerder som kaller andre nerder for nerder. What have the world become?

Definisjonen på nerd; En person som er lidenskapelig for sin interesse/hobby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...