Gå til innhold

MMORPG der man kan raide før høyeste lvl ! ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med savage 2 :p

 

Nei uff... Blir litt annen sjanger, skjønner hva problemet er. Spilte runescape i rundt en 5-7 år, da jeg kom til lvl 87 orket jeg ikke mere. Har blitt så utrolig kresen på spill at jeg velger med omhu hva jeg faktisk kjøper eller ei. Har endt med at jeg har nærmere gitt opp MMO sjangeren til fordel for gode spill med god historie offline

Lenke til kommentar
Hva med savage 2 :p

 

Nei uff... Blir litt annen sjanger, skjønner hva problemet er. Spilte runescape i rundt en 5-7 år, da jeg kom til lvl 87 orket jeg ikke mere. Har blitt så utrolig kresen på spill at jeg velger med omhu hva jeg faktisk kjøper eller ei. Har endt med at jeg har nærmere gitt opp MMO sjangeren til fordel for gode spill med god historie offline

Ja jeg blir litt frustrert av denne sjangeren altså, men synes MMos er gøy men liksom så frustrerende av og til ;S

Lenke til kommentar

Jeg vil også si at wow er et perfekt forslag til deg, ta utfordringen.

les litt guider, åssen man lvler osv.. Jeg lvla fra 1-80 på under 2 uker. kan være småvanskelig i starten, men når du virkelig skjønner spillet kommer det til å bli dop å spille.. det er noe du bør være forsiktig med.

 

jeg selv spillte wow i 2 år.. før jeg klarte å rive meg løøssss.!

Lenke til kommentar
OMG! dere tror WoW er så enkelt og - ja! det er enkelt, men tar masse TID som jeg ikke HAR! btw har en Death Knight i lvl 64: det er min main. Det tar masse tid å lvle fra 60-70. om ikke det er nok tar det ENDA LENGRE tid å lvle fra 70 -80 :( Og CS:S suger . . . men CS 1.6 er bra, men orker ikke å spille det. Men jeg har så syykt lyst til å være i lvl 80 O.o det er det som er vitsen med denne tråden: Man kan ikke gjøre noe før lvl 80 . . . raids og PVP er det flest 80s som gjør -.-'

 

lang tid? Jeg har et søsken barn som lvlet fra 1 til 70 under en uke.

Lenke til kommentar
Mange spillere nå, og etter nyeste patchen som kom for et par dager siden er det ikke mange bugs igjen.

Ok . . . skal bare få med noen venner til å spille :p

 

Koster vel under 80kr de fleste steder, så er ikke så mye man må ut med

 

Kult :D men OMG . . . 1-70 på under en uke? O.o jeg har brukt 1 år! -.-'

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Mange spillere nå, og etter nyeste patchen som kom for et par dager siden er det ikke mange bugs igjen.

Ok . . . skal bare få med noen venner til å spille :p

 

Koster vel under 80kr de fleste steder, så er ikke så mye man må ut med

 

Kult :D men OMG . . . 1-70 på under en uke? O.o jeg har brukt 1 år! -.-'

 

Bare sier at du har gjort noe feil.. :p

 

Men nøt du tiden du brukte fra 1-64? Det er det viktigste. Det er ikke tiden du bruker til å lvle, det er tiden du bruker til å nyte et spill som er viktig.

 

Folk flest har glemt hvordan de skal nyte et spill for tiden..

 

For å være helt ærlig ville jeg gitt faen i om hvor lenge det tar å nå max lvl. Vil heller nyte et spill på det nivået som jeg er på, enn å hoppe opp til max lvl, bli der, gjøre litt PvP, bli kjedet av det, lage flere max lvl chars, og så bare slutte fordi det er en endeløs sirkel.

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...