Brikka Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Et bilde: Hyggelig med kommentater. Brikka Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg syne sdet ser ut som du har lagt på en slags effekt på bilde ditt? Likte ikke dene effekt. Jeg synes ikke motivet var spennende nok til at bilde kan bli interresant. Endret 4. februar 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Effekten hadde vært grei nok den, med et betydelig tettere utsnitt på selve arkitekturen for å gi det en mer abstrakt feeling. Vannets skarphet "ødelegger" på et vis den effekten du har påført bildet. =) Lenke til kommentar
telealf Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg er overrasket over hvor godt dette bildet fungerer for meg. Det gir assiasjoner til 70-tallet, kommunisne og er samtidig litt "soft City". Komposisjonen er enkel, men det har ikke så mye dybde (uten at dette savnes her). Utsnittet synes jeg er passe, trærne på sidene myker opp noe. Synes det er et flott foto. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Enig med deg telealf. Fungerer helt glimrende for min del også. Kunne dog ønsket at det var hakket "renere" og mer symetrisk. Jeg liker effekten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Likte utsnittet, men effekten ødela bildet litt for meg. Synes bygningene skulle vært litt klarere. Endret 5. februar 2010 av Extractum Lenke til kommentar
Brikka Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Noen likte, og noen likte ikke. Smaken er som baken... Jeg takker for alle svar. Brikka Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Softfocus på bygget og skarpt vann stemmer liksom ikke for min del Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Dette likte jeg. Likte spesielt refleksjonen i vannet, hvor bygningen er stilisert. Kun bygningens rene form blir projisert gjennom refleksjonen. Endret 9. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg aner ikke hvordan du har fått bildet slik. Det jeg syns er at det er forerdelig vanskelig å se på. Det blir nesten som om alle rette kanter og streker er i fokus mens det som ikke er rette streker og kanter flyter ut, selv om det er i ca samme område i bildet. Jeg klarer ikke å forklare det noe mer enn at jeg ikke liker å se på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå