Gå til innhold

Sort skjerm og kræsj ved 9500 -> 9700/9800 mod.

Anbefalte innlegg

Sitter her med et par C3D Radeon 9500 kort, og har fått litt problemer med det ene. Når jeg kjører 3d (3dmark feks) med 9700mod så blir skjermen sort, og pc´n henger. Dette skjer bare med det ene, så jeg er sikker på at driverne, og patchen funker. Jeg har hørt om sjakkbrett og tomme pixler og firkanter, men ikke bare sort skjerm og kræsj.

Noen andre som har hatt eller har hørt om dette problemet og har en løsning? Forslag tas også imot med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her med et par C3D Radeon 9500 kort, og har fått litt problemer med det ene. Når jeg kjører 3d (3dmark feks) med 9700mod så blir skjermen sort, og pc´n henger. Dette skjer bare med det ene, så jeg er sikker på at driverne, og patchen funker. Jeg har hørt om sjakkbrett og tomme pixler og firkanter, men ikke bare sort skjerm og kræsj.  

Noen andre som har hatt eller har hørt om dette problemet og har en løsning? Forslag tas også imot med takk :)

Høres rart ut. Det må være forskjell på de to korta, men er forskjellen inni eller er det en mulighet for krypstrøm eller skade på utsia? hva med fabrikasjonsdato på korta, forskjeller??

AMDturbo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...