Dekken0 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Takk for svar! Oblivion koster 200kr trur jeg på platekompaniet nå(trur jeg). Vet ikke om det er med, eller uten Expansion. Jeg har Fallout 3 til pc, og må si at jeg ikke er helt fornøyd..Litt mye springing fram å tilbake, og jeg skjønte rett å slett ikke helt meningen med spille sikkert mange som går i mot meg nå, men det er min mening. Er Oblivion veldig likt? Jeg har egentlig gavekortet med 500kr som blir brukt på Uncharted 2 på platekompaniet + 600 kr som jeg tenkte jeg kunne bruke på ps3 headset. Hvor mye koster det forresten? Jeg kan vell sikkert få ps3 headset OG Oblivion for 600? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bare for å si ifra: Likte du ikke Fallout 3, er det stor sjanse for at du ikke liker Oblivion heller. De er ganske like. Lenke til kommentar
Dekken0 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Bare for å si ifra: Likte du ikke Fallout 3, er det stor sjanse for at du ikke liker Oblivion heller. De er ganske like. Ok, takk Hvordan er Dark Void forresten? Endret 4. februar 2010 av Dekken0 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Bare for å si ifra: Likte du ikke Fallout 3, er det stor sjanse for at du ikke liker Oblivion heller. De er ganske like. Ok, takk Du får bare se på youtubevideoer og se om du liker det. For all del et veldig bra spill. Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Sjekk eBay når det gjelder headset. Mye billigere fra utlandet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bare for å si ifra: Likte du ikke Fallout 3, er det stor sjanse for at du ikke liker Oblivion heller. De er ganske like. Ok, takk Hvordan er Dark Void forresten? Vet ikke om du er typen som bryr deg om anmeldelser, jeg har i hvertfall lært at anmeldelser er ganske viktig. Hvis vi ser på gjennomsnittskarakteren til Dark Void, ser vi at det er en aldri så liten flopp. Selv prøvde jeg i 5 minutter før middelmådigheten ble så innlysende at jeg bare slettet demoen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Kjøper du det offisielle PS3 headsettet fra Sony fra Play.com får du det for under 200,-. Du slipper altså toll og mva. Ser også at du får kjøpt nettopp "Dark Void" til 150,- så da får du begge delene for 350,-! Kjøper du flere produkter, pakker play.com produktene i hver sin separate pakker og sender ut. Så lenge hvert produkt er under 200,- grensen slipper du unna tollen. Endret 5. februar 2010 av praystation Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hva med et par minispil? Kung Fu Ragdolls:Fists Of Plastic Og Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars ? Disse har jeg fått mye moro med! Lenke til kommentar
Dekken0 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Gjerne kom med flere forslag altså! Jeg vil ha et spill med ganske lang singleplayer, og mange trophies. Har Uncharted 2 det? Lenke til kommentar
Dekken0 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Nå har jeg teste Dante's Inferno, og det er jo helt sykt! Sykt bra altså! Men vet noen lengden og replay value på det spillet? Takk Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har du forresten prøvd demoene av Uncharted 1 og 2? Ligger jo på PSN nå. Dante's Inferno virker ok, men blekner litt sammenlignet med God of War og Bayonetta. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Må bare tilføye BioShock - spill 1ern, kjøp 2ern etter det - sistnevnte kommer 9. Feb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå