Gå til innhold

Trenger forslag til nytt ps3 spill!

Dekken0

Anbefalte innlegg

Takk for svar! :D

Oblivion koster 200kr trur jeg på platekompaniet nå(trur jeg). Vet ikke om det er med, eller uten Expansion. Jeg har Fallout 3 til pc, og må si at jeg ikke er helt fornøyd..Litt mye springing fram å tilbake, og jeg skjønte rett å slett ikke helt meningen med spille :p sikkert mange som går i mot meg nå, men det er min mening.

Er Oblivion veldig likt? Jeg har egentlig gavekortet med 500kr som blir brukt på Uncharted 2 på platekompaniet + 600 kr som jeg tenkte jeg kunne bruke på ps3 headset. Hvor mye koster det forresten?

Jeg kan vell sikkert få ps3 headset OG Oblivion for 600?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å si ifra: Likte du ikke Fallout 3, er det stor sjanse for at du ikke liker Oblivion heller. De er ganske like.

Ok, takk :)

Hvordan er Dark Void forresten?

Vet ikke om du er typen som bryr deg om anmeldelser, jeg har i hvertfall lært at anmeldelser er ganske viktig.

Hvis vi ser på gjennomsnittskarakteren til Dark Void, ser vi at det er en aldri så liten flopp. Selv prøvde jeg i 5 minutter før middelmådigheten ble så innlysende at jeg bare slettet demoen.

Lenke til kommentar

Kjøper du det offisielle PS3 headsettet fra Sony fra Play.com får du det for under 200,-. Du slipper altså toll og mva. Ser også at du får kjøpt nettopp "Dark Void" til 150,- så da får du begge delene for 350,-!

Kjøper du flere produkter, pakker play.com produktene i hver sin separate pakker og sender ut. Så lenge hvert produkt er under 200,- grensen slipper du unna tollen.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...