Gå til innhold

Trenger forslag til nytt ps3 spill!

Dekken0

Anbefalte innlegg

Hei og hei!:)

Ja, da er jeg ute etter et nytt ps3 spill jeg kan kose meg med. Jeg liker stort sett alt untatt strategi-spill. Jeg har Skate 2(<3) og Modern Warfare 2. Jeg har vurdert å kjøpe Uncharted 2, Folklore, LBP, Oblivion eller inFamous. Har også tenkt på fotballspill, siden jeg er ganske fotballfreak:P Helst ikke 18-års spill pga. mamma-.-

Burde jeg satse på et av spillene jeg har tenkt på, eller har dere andre forslag? Har et gavekort med 500 kr på platekompaniet som jeg gjerne ville få brukt opp.

Takk på forhånd:)

Endret av Dekken0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MW2 er vel 18 års grense, ser ikke hvorfor foreldre skulle være ett problem der?

Uansett så er Gran Turismo proluge veldig bra.

Sier ikke at det MÅ være under 18-års aldersgrense, men HELST. Mw2 kjøpte jeg og pappa litt i smug..:p

Hvordan er Uncharted 2 online? Jeg vil helst at spille skal ha e ganske bra onlinedel også, som jeg kan spille på når jeg blir ferdig med singleplayer.

Hvordan er Brutal Legend?

Takk for alle svar!:D

Lenke til kommentar

Syns Uncharted 2 har en kjempebra onlinedel, selv om det er lite folk som spiller. Dessuten har det nå utviklet seg en "hard kjerne" av folk som er høyt oppe i level og er overlegent gode, men det er vel ikke spillet sin feil. Selv er jeg ganske "addict", og spiller så ofte jeg kan, men sliter endel mot de virkelige gode folka.

Lenke til kommentar

Nei, våpnene ligger rundt på brettene, generelt ligger de sterkeste våpnene i sentrum. Selv er jeg like god med alle våpen, så det er ikke noe problem. Alle starter med hver sin AK-47 og en F92 pistol, begge allround-våpen som fungerer til det meste.

Når man levler opp får man tilgang til såkalte "boosters", som forbedrer forskjellige egenskaper i spillet, for eksempel mer ammo per magasin eller raskere omlading. Man kan bruke maks 2 boostere samtidig, og kvaliteten på de enkelte boosterne varierer veldig. Men regn med å bli skikkelig knust den første tiden, og glem å spille dette som et FPS.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Jeg spiller veldig lite rene deatchmatch/team deathmatch fordi jeg rett og slett suger i det (Snakker om Uncharted 2).

Heldigvis har Uncharted 2 såkalte samarbeidsbrett hvor 3 spillere skal overleve mot en horde AI fiender, eller prøve å frakte en skatt fra A-B. Jeg spiller kun dette og synes det er utrolig gøy.

Lenke til kommentar
Da var tydligvis ikke mitt forslag et alternativ :hrm:

Jo, WET er faktisk det:P

Jeg prøvde demo, og den var "awezuuum"

Men det koster 600 kr. og har ørt det er veldig kort spill på bare noen få timer, så jeg gidder ikke å bruke pengene på det visst jeg heller kan få et litt lengre spill med multiplayer for mindre penger:P

Men WET virker veldig bra :thumbup:

Endret av Dekken0
Lenke til kommentar
Blir vell Uncharted 2 da.

Det koster 499 på platekompaniet, er det verdt det?

Men er det noen som har testet Oblivion?

Det ser ganske fett ut:P

Oblivion er veldig gøy, men det begynner å få en litt utdatert grafikk :) I stavanger har jeg sett Oblivion + expansions i en disk til PS3 for godt under 200 kroner i flere butikker, så kanskje du kunne kjøpt det i tillegg til Uncharted 2, som er et fantastisk spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...