ARNANDO Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei! Jeg har kjøpt meg brenne-cd'er fra komplett.no nå. Cd'ene er av typen Mmore black edition. Er det slike cd'er som er svarte under? Akkurat som Playstation 1 cd'ene? Er det noen her som har erfaringer fra disse cd'ene? Om de er stabile osv.? Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Hmmz... Fikk cd'ene i går, og i den ene 10 packen så var faktisk 4 av coverene tomme!!! :sad: Veldig skuffende av Mmore...!! Lenke til kommentar
goggi Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 mange cd-romer som har problemer med å lese de svarte cdene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: On 2002-01-30 11:11, ARNANDO skrev:Hmmz... Fikk cd'ene i går, og i den ene 10 packen så var faktisk 4 av coverene tomme!!! :sad: Veldig skuffende av Mmore...!! Trur det er Komplett.no si feil siden 4 coverene var tomme. Klag heller til de! :smile: Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Men coverene var jo forseglet med plastikk da... Tror du jeg vil få igjen penger fra komplett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå