Gå til innhold

Har lyst på Iphone - hvor får man den billigst?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg har forstått så kjøper du den på Telekiosken for en 2490,- eller noe sånn. Da må du velge Telenor SuperPluss, så bryter du abonnementet samme dag (ringer til Telenor og får den låst opp) og som "straff" betaler du mnd-avgiften på 129,- pr mnd i et år. Da kommer totalen på litt over 4000,-.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har personlig ikke noen iphone, men tenke at jeg skulle spørre i en telekiosk bare for å være sikker.. og selgeren annbefalte kjøpe telefonen med superpluss og betale 129-måned

og selger bekreftet at om jeg skulle kjøpe lovde han at telefone skulle blit oppratørfri før jeg gikk ut av butikken :)

 

Dette med å kjøpe telefon med bindind er ikke noe heksekunst er faktisk kun rabatterte telefoner og tel-oppratører er nøtt å gjøre det slikt, om du skal kjøpe iphone ulåst er ikke det mulig kun brukt vell å merke..

 

 

 

tusen takk For meg?

Endret av hubbix
Lenke til kommentar
Såvidt jeg har forstått så kjøper du den på Telekiosken for en 2490,- eller noe sånn. Da må du velge Telenor SuperPluss, så bryter du abonnementet samme dag (ringer til Telenor og får den låst opp) og som "straff" betaler du mnd-avgiften på 129,- pr mnd i et år. Da kommer totalen på litt over 4000,-.

 

Bryter du avtalen på bindingstiden alias nedbetalingstiden da kan jeg love deg en saftig regning da du bryter absoulutt allt og at mobilen blir dyrere enn med binding.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Såvidt jeg har forstått så kjøper du den på Telekiosken for en 2490,- eller noe sånn. Da må du velge Telenor SuperPluss, så bryter du abonnementet samme dag (ringer til Telenor og får den låst opp) og som "straff" betaler du mnd-avgiften på 129,- pr mnd i et år. Da kommer totalen på litt over 4000,-.

 

Bryter du avtalen på bindingstiden alias nedbetalingstiden da kan jeg love deg en saftig regning da du bryter absoulutt allt og at mobilen blir dyrere enn med binding.

 

ja som straff får han 12*129 som regning. ikke mer enn det. har selv gjort det med den ene iphonen min!

Lenke til kommentar
Såvidt jeg har forstått så kjøper du den på Telekiosken for en 2490,- eller noe sånn. Da må du velge Telenor SuperPluss, så bryter du abonnementet samme dag (ringer til Telenor og får den låst opp) og som "straff" betaler du mnd-avgiften på 129,- pr mnd i et år. Da kommer totalen på litt over 4000,-.

 

Bryter du avtalen på bindingstiden alias nedbetalingstiden da kan jeg love deg en saftig regning da du bryter absoulutt allt og at mobilen blir dyrere enn med binding.

 

ja som straff får han 12*129 som regning. ikke mer enn det. har selv gjort det med den ene iphonen min!

 

Skulle da tro om du i tillegg får ett bruddgebyr også

Lenke til kommentar
hubbix, når du ikke bryter bindingen, får du heller ikke bruddgebyr.

 

Er klar over det men bryter du avtalen får du heller ikke låst opp hvist du ikke allerede har gjordt det.

 

Eller går det ann å bryte betaler regning å så låse opp for da er jo telefon ferdig betalt?

Endret av hubbix
Lenke til kommentar
Såvidt jeg har forstått så kjøper du den på Telekiosken for en 2490,- eller noe sånn. Da må du velge Telenor SuperPluss, så bryter du abonnementet samme dag (ringer til Telenor og får den låst opp) og som "straff" betaler du mnd-avgiften på 129,- pr mnd i et år. Da kommer totalen på litt over 4000,-.

 

Bryter du avtalen på bindingstiden alias nedbetalingstiden da kan jeg love deg en saftig regning da du bryter absoulutt allt og at mobilen blir dyrere enn med binding.

 

ja som straff får han 12*129 som regning. ikke mer enn det. har selv gjort det med den ene iphonen min!

 

Det er feil, det er egne priser for bruddgebyr, du finner oversikt over telenor sin side.

 

Om du bryter bindings så skal du få låst opp telefon kostnadfritt.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe brukt? 3g får man til 3000+/-. Og 3gs til litt mer.

Selv om du får mobilene til 1 kr med abbonement så sparer du ikke en døyt på det.

Dette er en dyr telefon i utgangspunktet og alle behandler den pent, bortsett fra de som vasser i penger. Og de er ikke på finn ;)

Jeg fikk nettopp 3g til 2000,-.

Lenke til kommentar
hubbix, når du ikke bryter bindingen, får du heller ikke bruddgebyr.

 

Er klar over det men bryter du avtalen får du heller ikke låst opp hvist du ikke allerede har gjordt det.

Telenor gir ut kode for opplåsning av operatørlås innenfor bindingsperioden, uten at man må betale for dette.

Eller går det ann å bryte betaler regning å så låse opp for da er jo telefon ferdig betalt?

SuperPluss har et bruddgebyr som er høyere enn 129,- * 12, altså er det mer lønnsomt å si opp abonnementet etter endte 12 måneder.

 

Og til Trikrin, 2250 + 349 * 12 = 6438,- > 4238,-

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skal ha iphone 3gs 32gb...

 

Hva er billigst for meg nå?

 

Har prøvd å lese meg opp på bruddgebyr og låsekoder etc. men får ikke helt totalbildet av hva det vil koste..

 

Er det fortsatt lønnsomt å kjøpe igjennom telenor?

 

Jeg ønsker å kjøpe telefonen med abonnement igjennom telenor\netcom\chess, for så og bruke et annet abonnement jeg har fra før. Hvordan gjør jeg det billigst?

Endret av Zungam
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...