Skyb3rt Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei! Ser på stasjonære PC-er fra Komplett, og har konfiguert en. Trenger jeg gjøre noe med denne her? Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 ... Jeg skal kjøpe bil. Hvor stor motor trenger jeg og hvor store hjul må den ha? ... Fortell litt hva du skal med den du. Brukes til Tetris og kalkulator eller musikkproduksjon og kjøleskap? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Den skal brukes til gaming<3 Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Så veldig bra ut! men jeg hadde droppa COD og kjøpr Bad Company 2. (er færre bug i den betaen er det er i ferdige MW2) Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Så veldig bra ut! men jeg hadde droppa COD og kjøpr Bad Company 2. (er færre bug i den betaen er det er i ferdige MW2) Nja, jeg fant ikke bad company 2 der, men MW2 ser så tøft ut! Men det jeg lurte mest på var om jeg fikk mye for pengene. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Det ble denne PC-en her: Jeg kjøpte den foresten uten skjerm. Hvor lang tid sånn ca tar det før jeg får den? Viss de har alle deler? Lenke til kommentar
olaloken Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det ble denne PC-en her: Jeg kjøpte den foresten uten skjerm. Hvor lang tid sånn ca tar det før jeg får den? Viss de har alle deler? Vanligvis 1-3 arbeidsdager. Ikke for å være en party pooper, men det skjermkortet i den pcen er ikke noe særlig tess til spilling dessverre. Ville i hvert fall gått for HD5850. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå