Gå til innhold

hår, sjampo, voks , rett ?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har et forholdsvis krøllete hår (ikke selve håret, men i nakken og ved ørene) og vil helst ha håret sånn som zac efron eller justin bieber... noen tips til hvordan jeg kan få dette til med noen type sjampo eller voks? (helst skadefritt)

 

takker for all hjelp jeg får :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får det ikkje rett utan rettetang. Kanskje om du trer ei lue eller panneband på når håret er vått, men det er ikkje så lett å få greit.

 

Balsam hjelper på tyngde i håret, men rett som på Efron får du det ikkje utan rettetang. Kva er problemet med å bruke det forresten?

Lenke til kommentar
Du får det ikkje rett utan rettetang. Kanskje om du trer ei lue eller panneband på når håret er vått, men det er ikkje så lett å få greit.

 

Balsam hjelper på tyngde i håret, men rett som på Efron får du det ikkje utan rettetang. Kva er problemet med å bruke det forresten?

 

Det er liksom mer femi å bruke rettetang :)

Som om gutter som er opptatt av å se ut som Zac Efron ikke er homo nok fra før liksom :)

Lenke til kommentar
Du får det ikkje rett utan rettetang. Kanskje om du trer ei lue eller panneband på når håret er vått, men det er ikkje så lett å få greit.

 

Balsam hjelper på tyngde i håret, men rett som på Efron får du det ikkje utan rettetang. Kva er problemet med å bruke det forresten?

 

Det er liksom mer femi å bruke rettetang :)

Som om gutter som er opptatt av å se ut som Zac Efron ikke er homo nok fra før liksom :)

vil ikke se ut som efron da... vil bare ikke ha et buste hodet... (har forresten funnet en løsning)

og det med at rettetang er femi er kun et samfunnsskapt tanke... det er ikke nødvendigvis femi å rette håret fordi om man bruker rettetang. det jeg har imot det er at det sannsynligvis hadde ødelagt håret mitt etterhvert og at det sikkert er sykt stress..

 

edit: kun folk som er utrygg på seksualiten sin som ikke tør å bruke rettetang og synes det er femi...

Lenke til kommentar

Er man hetero så er man hetero. Rettetang er ikke femi bare fordi jenter flest bruker det og ikke alle gutter har behovet. For å rette ut hår trenger du nok en rettetang ja...

 

Akkurat som "homsegrill"... Man blir ikke seksuelt tiltrukket av gutter om man bruker solarium, men man får finere hudfarge. For de som vil se brune ut da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...