Arguss Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe meg en laptopp til gaming og lurte på hvordan det er å kjøpe en fra USA, med tanke på frakt, toll, MVA osv. Jeg har også hørt at man da også har mindre rettigheter i tilfelle det skulle være eller bli noen feil med laptoppen? er det riktig? Fant f.eks en bra laptop konfig. på en amerikansk side, men som ble oppimot 10.000 kr dyrere da jeg satt opp den samme konfigen. på den norske siden til samme leverandør. Må jeg regne med noe lignende om jeg bestiller den til noen jeg kjenner i USA så de kan sende den til meg her i Norge? Lenker til sider med mer info er også bra Takk takk Endret 3. februar 2010 av Arguss Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Første jeg kommer på, er vel at strømforsyningen ikke vil fungere? Med mindre du finner en som har switch til 220V. Strømnettet er annerledes i statene vett;p Er du litt pettersmart så finner du alltids en løsning med å bytte PSU'n til en norsk en. Ellers vil du jo miste den norske garantien som er i verdensklasse. Om det er verdt det får du vurdere selv. Videre må du huske på at MVA på 25% kommer. Vet ikke om det er toll på hele PC'er. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Sjekk ut denne tråden ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå