david^ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Når jeg skal besøke sider med annet alfabet (som her, hebraisk) blir ordene stokket om slik at setningene ikke blir riktig. Det jeg lurer på er om det går an å hindre dette problemet ved kanskje noe språkinstallasjoner eller settings i Opera. På forhånd takk Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Går ikke hebraisk fra høyre mot venstre? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 er det ikke en funksjon der du kan legge til flere språk opera støtter? hebraisk leses fra høyre mot venstra mener jeg ja Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 EDIT: Dobbelpostet ved et uhell, sorry folkens Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Joda, Hebraisk leses fra Høyre til Venstre akkurat som Arabisk (og Farsi, Urdu etc ?) Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Når jeg skal besøke sider med annet alfabet (som her, hebraisk) blir ordene stokket om slik at setningene ikke blir riktig. Det jeg lurer på er om det går an å hindre dette problemet ved kanskje noe språkinstallasjoner eller settings i Opera. På forhånd takk du bør kansje si ifra om dette problemet til Opera, så kan de fikse problemet. Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 har du prøvd: Vis/Tegnkoding/Hebraisk/ ? Jeg har tegnkoding på automatisk og hebraiske sider ser riktige ut (er ikke sikker da jeg ikke er så stø i det språket...) Lenke til kommentar
pekle Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det er eit kjent problem med Opera at BiDi (Bi-Directional)-støtten er noko mangelfull. Ingenting du kan stille på dessverre... Lenke til kommentar
maggen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 En kjapp titt på myopera.com/forums viser at de fortsatt ikke har ordnet på problemene med BiDi. Tror ikke de har sagt noe om når dette skal bli fikset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå