medlem-208700 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei! Jeg leter etter en ny bærbar spille maskin som koster rundt 10k Jeg har sett en del på disse to og lurer på om dere kan anbefale hva som er den beste http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent og http://www.elkjop.no/product/data/barbar-p...oductTabcontent Hvilken passer best til spilling? Har dere tips til andre spille maskiner post linker! Mvh- Emilzxc Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 ^ Opp ^ Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg ville valgt Toshiba Satellite P500-150. Den har bedre prosessor, kjappe minne og den er 500 kr billigere. Ikke mye som skiller disse, men mener P500-150 vil gi (u)merkabel bedre ytelse. -Kristiantre Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg hadde ikke valgt noen av de. Jeg hadde valgt denne som er både billigere og en del bedre enn den Toshibaen, hvertfall når det gjelder ytelse til spilling. Du får den enda billigere på Multicom, men var ikke på lager tror jeg. Legger du til en tusenlapp til eller 2 får du tak i en laptop med 5-serien skjermkort fra ATI, som er en del bedre og støtter i tillegg direct X 11. Endret 4. februar 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skulle ha en laptop til max 12k ikke en til 15. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Jeg skulle ha en laptop til max 12k ikke en til 15. Den koster 10 802,- [8 642,- ekskl. mva]. Er jo ikke min feil at du er blind... Les, det står klart og tydelig 10 802,- [8 642,- ekskl. mva]. Men du er jo så lat at du ikke gidder å se etter noe selv. Til og med prisguiden på HW.no viser prisen på denne maskinen. Så hvis du klarer å få den til å koste 15 tusen, så er du flink. Kredittkjøpspris: kr 15 836,00 er IKKE vanlig kjøpspris. Dette er hva det koster om du kjøper det på KREDITT. Hvis du ikke vet hva dette er kan du søke etter det på google. Endret 4. februar 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå