Gå til innhold

Hvordan grunner har folk for at gutter ikke skal ha langt hår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte gutter?

 

Alle guttene jeg ser i dag er nesten mer femi og opptatt av klær enn jenter.

Det er ekkelt og unaturlig.

Men de får være som de vil :)

Ja.. det er jo så femi, ekkelt og unaturlig å bry seg om utseendet sitt... eekfacepalm.gif

Endret av SML
Lenke til kommentar
Enkelte gutter?

 

Alle guttene jeg ser i dag er nesten mer femi og opptatt av klær enn jenter.

Det er ekkelt og unaturlig.

Men de får være som de vil :)

Ja.. det er jo så femi, ekkelt og unaturlig å bry seg om utseendet sitt... eekfacepalm.gif

 

Det er unaturlig at gutter er mer opptatt av utseendet sitt enn mange jenter.

Retter ut håret, bruker voks, shaver seg på magen og ryggen (og pungen..), bruker sminke, bruker tusenvis av kr på "moteriktige klær", er livredde for skitt osv.

Men de får gjøre som de vil ja, så lenge de holder seg unna meg

Lenke til kommentar

Thats me :p

Jeg har TYKT hår :wow:

Det der er uten voks (har ikke brukt voks siden julaften faktisk). Jeg trener 5 ganger i uka, og det er svømming så da MÅ jeg vaske håret for å få ut kloren. Bruker alltid shampoo og balsam etter trening, hvis jeg ikke gjør det blir håret helt tørt og "knasete" :dontgetit:

 

post-196392-1265458537_thumb.jpg

 

 

Det er unaturlig at gutter er mer opptatt av utseendet sitt enn mange jenter.

Retter ut håret, bruker voks, shaver seg på magen og ryggen (og pungen..), bruker sminke, bruker tusenvis av kr på "moteriktige klær", er livredde for skitt osv.

Men de får gjøre som de vil ja, så lenge de holder seg unna meg

 

Har rettet håret ÉN gang (får ofte en litet krøll ved panna som du der på bildet), har aldri shavet meg noen rare steder, aldri brukt sminke, bruker voks hvis det er noe som skjer osv, driter i hva som er moteriktig, kjøper bare det som jeg liker, og det er alltid billig :p

Og jeg er hvertfall ikke redd for skitt :!:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar
Enkelte gutter?

 

Alle guttene jeg ser i dag er nesten mer femi og opptatt av klær enn jenter.

Det er ekkelt og unaturlig.

Men de får være som de vil :)

Ja.. det er jo så femi, ekkelt og unaturlig å bry seg om utseendet sitt... eekfacepalm.gif

 

Det er unaturlig at gutter er mer opptatt av utseendet sitt enn mange jenter.

Retter ut håret, bruker voks, shaver seg på magen og ryggen (og pungen..), bruker sminke, bruker tusenvis av kr på "moteriktige klær", er livredde for skitt osv.

Men de får gjøre som de vil ja, så lenge de holder seg unna meg

Enig i sminken.

Lenke til kommentar

Folk er fortsatt latterlig kjønnsorienterte på enkelte områder, inkludert hårfrisyren. En gang da jeg prøvde å utfordre disse kjønnsreglene, var begrunnelsen som regel kjønnsorientert.

 

Men for å være litt ærlig, synes jeg det virker som om gutta som går bare i merkeklær og er som Jan Thomas når det gjelder styling er mer femi enn de som går med langt hår og skiller seg ut.

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Det er unaturlig at gutter er mer opptatt av utseendet sitt enn mange jenter.

Retter ut håret, bruker voks, shaver seg på magen og ryggen (og pungen..), bruker sminke, bruker tusenvis av kr på "moteriktige klær", er livredde for skitt osv.

Men de får gjøre som de vil ja, så lenge de holder seg unna meg

 

 

Man er ikke mindre mann fordi man tar vare på seg selv. Og fjerning av hår på rygg og pung er ofte noe kvinner etterlyser. Mange jenter klarer ikke å ta var på seg selv, om det så kommer til helse eller om det er stil og stell.

Lenke til kommentar
Det er unaturlig at gutter er mer opptatt av utseendet sitt enn mange jenter.

Retter ut håret, bruker voks, shaver seg på magen og ryggen (og pungen..), bruker sminke, bruker tusenvis av kr på "moteriktige klær", er livredde for skitt osv.

Men de får gjøre som de vil ja, så lenge de holder seg unna meg

 

 

Man er ikke mindre mann fordi man tar vare på seg selv. Og fjerning av hår på rygg og pung er ofte noe kvinner etterlyser. Mange jenter klarer ikke å ta var på seg selv, om det så kommer til helse eller om det er stil og stell.

 

Jo, faktisk er man mindre mann om man ikke godtar at man har kroppshår.

Hvis man gir etter for kvinner, er man ENDA mindre mann :D

Finnes kvinner som ser ut som menn ja, det er stygt.

Lenke til kommentar
Jo, faktisk er man mindre mann om man ikke godtar at man har kroppshår.

Hvis man gir etter for kvinner, er man ENDA mindre mann :D

Finnes kvinner som ser ut som menn ja, det er stygt.

 

hsugh.gif Jeg forstår du enda er i tenårene, men du vil nok oppdage at et forhold består i og gi å ta.

Hvis noen FORVENTER at andre skal barbere seg her og der (ja, det gjelder at menn forventer at kvinner skal ha nybarbert mus også), så er man ikke noe å samle på.

 

En skal godta den andre personen som den er, hvis ikke er det ikke noe å satse på..

Et overfladisk forhold varer skjeldent lenge.

 

Så hvem er det som trenger å lære noe her i livet? Tror det er deg.

Lenke til kommentar
Det er ekkelt og unaturlig.

 

Ja, det er mye bedre å gå rundt og drite i hvordan man ser ut. Da er man tøff og macho da!

 

 

 

 

 

 

 

 

facepaw.png

 

Jeg vet ikke hvor dum du er, men du er i hverfall ganske dum :)

Jeg skal lære deg en liten ting om livet: Det er ikke svart hvitt. Det er ikke alfa og beta, det finnes mellomting.

Sånn!

Nå ble du litt smartere! :)

Lenke til kommentar
Hvis noen FORVENTER at andre skal barbere seg her og der (ja, det gjelder at menn forventer at kvinner skal ha nybarbert mus også), så er man ikke noe å samle på.

 

En skal godta den andre personen som den er, hvis ikke er det ikke noe å satse på..

Et overfladisk forhold varer skjeldent lenge.

 

Så hvem er det som trenger å lære noe her i livet? Tror det er deg.

 

Å legge ord i munnen på meg vitner om dårlig debatteknikk (woops, hersketeknikk fra min side).

At man har ulike preferanser hva angår en mulig partner er heller ikke negativt.

Utover det er jeg enig i at man skal godta parteren sin slik den er. Men jeg har heller aldri sagt noe som skulle motsi det.

 

Men dette er skammelig off-topic.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Hvis noen FORVENTER at andre skal barbere seg her og der (ja, det gjelder at menn forventer at kvinner skal ha nybarbert mus også), så er man ikke noe å samle på.

 

En skal godta den andre personen som den er, hvis ikke er det ikke noe å satse på..

Et overfladisk forhold varer skjeldent lenge.

 

Så hvem er det som trenger å lære noe her i livet? Tror det er deg.

 

Å legge ord i munnen på meg vitner om dårlig debatteknikk (woops, hersketeknikk fra min side).

At man har ulike preferanser hva angår en mulig partner er heller ikke negativt.

Utover det er jeg enig i at man skal godta parteren sin slik den er. Men jeg har heller aldri sagt noe som skulle motsi det.

 

Men dette er skammelig off-topic.

 

Jo, at forhold handler om å gi og ta (det skulle du liksom forvente at jeg ikke skulle vite).

Du skrev at hvis man ikke barberer seg der partneren vil at man skal barberer seg, gir man ikke, og da vet man ikke hvordan forhold skal være.

Lenke til kommentar

Hadde langt hår før (bildet under). Fikk mange komplimenter av jenter for at det var fint (sånn fysisk, glatt og ikke fliset eller noe :p). Følte generelt at flere jenter syns det var kult enn gutter. Kanskje fordi de fleste gutter nå føler langt hår er noe feminint, og dermed noe som kan konnoteres til homoseksualitet. Da er det viktig å tenke på at langt hår var teh shit senest på 1700-tallet :p

 

 

Kommer nok til å la håret vokse ut til den lengden igjen om et lite år. Ser ganske fett ut av og til (dog ikke med briller, doh). Nøkkelordet er av og til. Ser ganske støgt ut og til tider :p Kommer nok til å nyte hår over skuldrene en stund til før jeg vender tilbake.

Bjarkan___Band_Pic_I_by_Jardar.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...