Gå til innhold

Hvordan grunner har folk for at gutter ikke skal ha langt hår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns langt hår på gutter kan være fantastisk, men de må som sagt passe til det.

 

Det som ødelegger litt for ryktet til langt guttehår, er som thrice nevnte; at mange ikke tar vare på det. Det bare henger der, er ikke klipt i noen frisyre som fungerer og det er mange som ikke klipper det i det hele tatt, slik at det bare blir flisete og stygt.

Lenke til kommentar

Jeg forbinder langt hår gjerne med slitt og tørt hår uten noen som helst form for behandling de siste årene. Har enda tilgode å se en gutt som virkelig passer til langt hår. og som nevnt ovenfor, tradisjonelt at gutter har hatt kort hår, mens jenter har hatt langt.

Lenke til kommentar

Er stort sett musikere som kan se bra ut med langt hår.

Innen metal har mange musikere gjort et eller annet jævlig kult med håret, for enten å se jævlig harde ut eller bare for å ta vare på det.

 

De har jo et image, de må se noenlunde bra ut for publikum.

Mange slike band har jo sikkert stylister også.

 

Og så har vi tullinger som ikke klarer å ta vare på det, og som ikke bryr seg om hvordan de ser ut i det hele tatt. Det er vel det som gjør at de fleste forbinder langt hår med stygt hår.

 

For at gutter skal få fint langt hår, må de ha akuratt samme framgangsmåte som jentene har. Balsam, klippe flisete tupper i ny og ne ++.

Og når de gjør mye av dette, blir håret fort for feminint også.

Så det må egentlig være en mellomting, derfor er nok fint langt hår på gutter sjelden vare.

 

Men jeg synes det er kult uansett, sånn egentlig, men ikke noe som kunne passa på meg.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Noen gutter kan se greie ut med langt hår, men..

 

De fleste ser ut som bomser som spiller gitar, men som ikke er gode på gitar og som liker heavy metal.

 

Og så er det jo de med fett hår da!

 

Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet.

 

Herlig!

Lenke til kommentar
Og så er det jo de med fett hår da!

 

Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet.

 

Herlig!

 

Som regel stammer sånne merker på bussruter etter gutter med voks i håret.

 

Fett hår får man uansett om man har langt eller kort. Det synes bedre i langt hår, men fett hår og langt hår henger ikke automatisk sammen.

 

Ellers synes jeg langt hår kan være kjempefint på gutter hvis de har hårkvalitet til det. Tynt, pistrete hår som henger ned langs ansiktet er ikke spesielt delikat.

Lenke til kommentar
Og så er det jo de med fett hår da!

 

Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet.

 

Herlig!

 

Som regel stammer sånne merker på bussruter etter gutter med voks i håret.

 

Fett hår får man uansett om man har langt eller kort. Det synes bedre i langt hår, men fett hår og langt hår henger ikke automatisk sammen.

 

Ellers synes jeg langt hår kan være kjempefint på gutter hvis de har hårkvalitet til det. Tynt, pistrete hår som henger ned langs ansiktet er ikke spesielt delikat.

 

Nåh, du skal vaske håret ditt veldig lite for at det skal bli fett altså..

Ellers kan det være voks ja.

Like kvalmt med voks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...