skylinepower Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Virker som at folk har noe imot gutter med langhår. Hvordan har det seg? Er selv litt for det, men lurer på hvordan argument folk har for at gutter ikke skal ha langt hår. Er ren nysgjerrighet Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Spørs helt på hvor langt, og hva slags frisyre det da. Og hvordan ansiktet passer med det. Mange ser bra ut med det, mange ser dårlige ut med det. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Hovedargumentet er vel rett og slett at de ikke syns det er noe fint. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det har vel en del å gjøre med at tradisjonelt har gutter hatt kort hår og jenter langt hår. dermed kan gutter med langt hår bli sett på som feminint. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Fordi det ser ut som at gutter med langt hår ikke tar spesielt godt vare på det. Tenker da skulderlangt. Noe mer enn det og det ser dumt ut. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns langt hår på gutter kan være fantastisk, men de må som sagt passe til det. Det som ødelegger litt for ryktet til langt guttehår, er som thrice nevnte; at mange ikke tar vare på det. Det bare henger der, er ikke klipt i noen frisyre som fungerer og det er mange som ikke klipper det i det hele tatt, slik at det bare blir flisete og stygt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg forbinder langt hår gjerne med slitt og tørt hår uten noen som helst form for behandling de siste årene. Har enda tilgode å se en gutt som virkelig passer til langt hår. og som nevnt ovenfor, tradisjonelt at gutter har hatt kort hår, mens jenter har hatt langt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Er stort sett musikere som kan se bra ut med langt hår. Innen metal har mange musikere gjort et eller annet jævlig kult med håret, for enten å se jævlig harde ut eller bare for å ta vare på det. De har jo et image, de må se noenlunde bra ut for publikum. Mange slike band har jo sikkert stylister også. Og så har vi tullinger som ikke klarer å ta vare på det, og som ikke bryr seg om hvordan de ser ut i det hele tatt. Det er vel det som gjør at de fleste forbinder langt hår med stygt hår. For at gutter skal få fint langt hår, må de ha akuratt samme framgangsmåte som jentene har. Balsam, klippe flisete tupper i ny og ne ++. Og når de gjør mye av dette, blir håret fort for feminint også. Så det må egentlig være en mellomting, derfor er nok fint langt hår på gutter sjelden vare. Men jeg synes det er kult uansett, sånn egentlig, men ikke noe som kunne passa på meg. Endret 4. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Kaoshao Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Spørs hva du mener med langt hår! Er det sånn langt, fettete midtskill opplegg så ser det helt ufyselig ut! Hehe. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hadde langt hår, men jeg innså at det så jævlig ut (på meg ihvertfall =P). Det virket også ganske barnlig synes jeg. Endret 4. februar 2010 av TheOats Lenke til kommentar
Carri Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Noen gutter kan se greie ut med langt hår, men.. De fleste ser ut som bomser som spiller gitar, men som ikke er gode på gitar og som liker heavy metal. Og så er det jo de med fett hår da! Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet. Herlig! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ser ut som en jente Må vedlikeholdes Ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hva er langt hår? Skulderlengde? Rygglengde? Under ørene? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Og så er det jo de med fett hår da! Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet. Herlig! Som regel stammer sånne merker på bussruter etter gutter med voks i håret. Fett hår får man uansett om man har langt eller kort. Det synes bedre i langt hår, men fett hår og langt hår henger ikke automatisk sammen. Ellers synes jeg langt hår kan være kjempefint på gutter hvis de har hårkvalitet til det. Tynt, pistrete hår som henger ned langs ansiktet er ikke spesielt delikat. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Synes rockestjerner, modeller og kunstere kan få lov til å ha langt hår. Lenke til kommentar
Carri Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Og så er det jo de med fett hår da! Som sitter og lener hodet sitt inntil bussvinduet, så det blir fettmerke på vinduet. Herlig! Som regel stammer sånne merker på bussruter etter gutter med voks i håret. Fett hår får man uansett om man har langt eller kort. Det synes bedre i langt hår, men fett hår og langt hår henger ikke automatisk sammen. Ellers synes jeg langt hår kan være kjempefint på gutter hvis de har hårkvalitet til det. Tynt, pistrete hår som henger ned langs ansiktet er ikke spesielt delikat. Nåh, du skal vaske håret ditt veldig lite for at det skal bli fett altså.. Ellers kan det være voks ja. Like kvalmt med voks. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Må vedlikeholdes Og det må ikke kort hår? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 ^ Jo, selvfølgelig, men du merker det fortere på langt hår. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Må vedlikeholdes Og det må ikke kort hår? Bruker du halvtime på å gre håret ditt hver dag? Balsam i håret? Bruke strikk eller andre måter for å unngå å få det i munnen hver gang du spiser osv osv. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Nei, men jeg tar meg fortsatt ganske god tid med å ordne håret for det. Bruker balsam. Det med mat i munnen var en overdrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå