sigg92 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 har et internett kort og tv kort i hver sin pci port men maskinene vil ikke gjenkjenne noen av de. vaneligvis vil de instaleres automatisk eller de vil ivertfall fungere naar man har koblet de inn men det skjer ingenting. har et asus p7p55d deluxe hovedkort vis det er til noen hjelp og jeg kjorer 64bit system. noen som har noen forslag?? og foresten alle driverne er instalert men vil ikke fungere. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan vil det ikke fungere? Post opp skjermkopi (png-bilde) av enhetsbehandling så får vi se. Hvilket OS? Hvilket hovedkort? Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan vil det ikke fungere? Post opp skjermkopi (png-bilde) av enhetsbehandling så får vi se. Hvilket OS? Hvilket hovedkort? Jeg faar ikke lagt opp bildet men det kortene staar ikke i enhetsbehandlingen. jeg har windows xp pro 64bit og http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=131029 hovedkort haaper dette er til hjelp. Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 jeg fikk det til. jeg instalerte windows 7 64bit aa da funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå