Gå til innhold

[Løst]Hvordan er HD2 i forhold til iPhone?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt iPhone siden sommeren 2008 og er litt klar for å teste ut HD2. Men jeg er veldig i tvil om jeg tør å bruke nesten 5000 kroner på en telefon som får diverse bra men også mange middels og dårlige kommentarer her på forumet. iPhone'n min er stabil, god på e-post men har også mange sider som kunne vært bedre og det er jeg klar over. Men i forhold til AppStore og rask responstid på alle applikasjonene jeg bruker så mistenker jeg at HD2'en er litt mindre stabil og en del mer dilldall for å få tak i programvare og diverse oppdateringer. Der er Apple genial.

Jeg håper at jeg kan få noen seriøse tilbakemeldinger i denne tråden i forhold til hvordan dere opplever HD2'en. Vær snill og ikke gå inn på en debatt om iPhone er sånn og sånn og at HD2'en er så mye bedre. Det er jeg ikke interessert i, men jeg vil gjerne høre hvordan HD2 oppleves for den jevne bruker. Jeg bruker i dag iPhone'n min mye i arbeid og spesielt i forhold til push e-post, kalender og kontakter. Jeg bruker også FB, twitter og andre sosiale medier samt at jeg på dagtid sitter i 4-5 timer så jeg er relativt avhengig av en stabil og god telefon.

Hvordan er det å oppdatere HD2'en med nye apps samt hvor enkelt er det å oppdatere firmware?

Håper på seriøse tilbakemeldinger. La sure oppstøt om Apple sine produkter ligge i andre tråder. Det biter ikke på meg!

På forhånd takk!

Endret av Innovatoren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...