Duffy85 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som har et bra forslag til hva man kan bruke som støvfilter? Noe som slipper gjennom litt luft gjerne og. Har kjøpt noen fra microplex, men de filtrerer så og si ikke annet en mellomstore hybelkaniner Hvilke konsekvenser har det og ha mye støv i pc'en? Bare lurer... Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 3M leverer noen sånne tynne "papirfilter" som kan brukes til støvmasker, gassmasker, ventiler o.l. Du kan jo kombinere et Microplex-filter med et slikt ett. Setter du et slikt "papirfilter" bak det andre så kan jo det første ta hybelkaniner, katter og småbarn mens selve støvet stopper i dette 3M filteret. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Dra til en butikk med hvitevarer og kjøp et fettfilter (Tynt hvitt papirfilter) til avsugsvifter. Fungerer utmerket som støvfilter. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Stjel en av mammas eller din søsters nylon strømpe. Funker som juling. Har ikke et støv korn i min pc. Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Stjel en av mammas eller din søsters nylon strømpe. Funker som juling. Har ikke et støv korn i min pc. Prøvde dette i gør, men vifta jeg prøvde med ville ikke blåse luft... Noen som hvet va jeg jør feil? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Stjel en av mammas eller din søsters nylon strømpe. Funker som juling. Har ikke et støv korn i min pc. Prøvde dette i gør, men vifta jeg prøvde med ville ikke blåse luft... Noen som hvet va jeg jør feil? Du tok ikke stillongsen isteden da? Kjøpte i farta en linklut på Rimi for litt siden. Rengjøringa tok jeg med Swiffer, så kluten ble liggende helt til jeg trengte nytt filter. Fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Du kan også kjøpe støvsuger-filter. Billig og bra. (Bare huske å rense dem av å til Jan Ove Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 strømper er greie, og støvsugerposer. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har ikke et støv korn i min pc. Hvorfor skulle du ha korn i pcen din? Har du arbeidsplass i en skurtresker? hæ? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 bruker gardinene til svigemor,men hvem bryr seg... Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 En tynn matte av stålull lignende materiale som ikke støver selvfølgelig hadde nok vært det beste, støv henger seg jo lett fast i sånnt, men kan jo ikke rengjøres, bruk bare støvfilter på kraftige vifter eller stopper filteret så mye av luftsirkulasjonen at du mister nesten all effekten. Hva med en swiffer microfiber støvklut ting? Det byrde jo også funke men mulig det blir for tett. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 hmm filter fra en støvsuger skal jo funke fett,dra til elkjøp finn en ødelagt og napp ut filteret Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Etter det jeg har erfart er en linklut det beste forslaget. Nylonstrøper gir for dårlig luftgjennomgang fordi de alt for fort blit tettet av støv. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Etter det jeg har erfart er en linklut det beste forslaget.Nylonstrøper gir for dårlig luftgjennomgang fordi de alt for fort blit tettet av støv. Det er det som gjør strømpene effektive, rens de heller ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå