Gå til innhold

Støvfilter

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra forslag til hva man kan bruke som støvfilter? Noe som slipper gjennom litt luft gjerne og.

Har kjøpt noen fra microplex, men de filtrerer så og si ikke annet en mellomstore hybelkaniner :(

Hvilke konsekvenser har det og ha mye støv i pc'en? Bare lurer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3M leverer noen sånne tynne "papirfilter" som kan brukes til støvmasker, gassmasker, ventiler o.l. Du kan jo kombinere et Microplex-filter med et slikt ett. Setter du et slikt "papirfilter" bak det andre så kan jo det første ta hybelkaniner, katter og småbarn mens selve støvet stopper i dette 3M filteret.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Stjel en av mammas eller din søsters nylon strømpe. :woot:

Funker som juling.

Har ikke et støv korn i min pc. :D

Prøvde dette i gør, men vifta jeg prøvde med ville ikke blåse luft...

Noen som hvet va jeg jør feil?

Du tok ikke stillongsen isteden da? :lol:

Kjøpte i farta en linklut på Rimi for litt siden.

Rengjøringa tok jeg med Swiffer, så kluten ble liggende helt til jeg trengte nytt filter. Fungerer ganske bra.

Lenke til kommentar

En tynn matte av stålull lignende materiale som ikke støver selvfølgelig hadde nok vært det beste, støv henger seg jo lett fast i sånnt, men kan jo ikke rengjøres, bruk bare støvfilter på kraftige vifter eller stopper filteret så mye av luftsirkulasjonen at du mister nesten all effekten.

Hva med en swiffer microfiber støvklut ting? Det byrde jo også funke men mulig det blir for tett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...